Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-07-20 14h53
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo,
Om van mijn 'verdouderde Flatscreen' een Smart tv te maken heb ik hier recent een "gearbest X96 mini smart TV box aangehangen. Deze draait op Android 7.1.2 Ik wou hier ook de orange TV app op installeren , echter de nieuwste versie in de playstore is niet compatibel met deze android (wanneer ik op mijn device in de playstore scroll staat de orange TV Be er ook gewoon niet tussen). Ik heb dan via een .apk installer de vorige versie 5.02 geinstalleerd. Ik kan deze perfect koppelen aan mijn decoder en krijg mijn opnames ed te zien. Echter wanneer ik op tv kijken klik, krijg ik de foutmelding "Niet mogelijk om tv te kijken via een geroot apparaat". Wat is het verschil tussen een tablet / smartphone of een smart TV Box dat dit niet zou werken? En hoe kan ik dit probleem oplossen?
Hey,
Ondertussen al aan de praat gekregen? Want was van plan om de broids s96max aan te schaffen voor hetzelfde. Maar als het niet werkt ga ik de kost niet doen natuurlijk.
Mercikes
Grts
@Tommer goedenavond,
met dit probleem kan ik je niet verder helpen.
Misschien dat de heren je verder helpen kunnen.
Ik zou zeggen nog ven geduld. Degene die nu nog aan
het werken is, is nog niet thuis.