Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-03-22 16h35
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dat kan niet meer dat bestaat niet meer. Dat is ooit geweest maar niet heel lang ik ben er ook ooit lid van geworden.
@Totem is het niet een idee om dit weer terug te brengen onder de klant ?
@Katoo @patrick2 En alle andere medelezers je kan je terug inschrijven in de oranje club heb ik vandaag gedaan .Je moet @Katoo @op het icoontje Orange club drukken en dan kan je je in schrijven ✍️ met enkele vragen te antwoorden nadien ben je in geschreven.
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Ik heb mij juist ingeschreven op Orange Club via een link in de My Orange app. Ze zeggen “Hou je e-mailbox in in de gaten.” Maar verder krijg ik voorlopig geen berichten.
@Thomas2079Het bestaat niet meer heb het ook meerdere malen geprobeerd.
@patrick2 bekijk
( de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht
En geeft ook de vraag gesteld aan @Totem nog geen antwoord . Kan er dan ook niets aan doen .
We zullen moeten afwachten , en geduld hebben .Wat een schone deugd is . We zullen wel op de hoogte gebracht worden van de wijzen . Wanneer het weer in orde is of niet ?! Bij de badges staat het er nog altijd misschien 🤔 zoeken ze mensen ,Wat ook veel tijd en werk vraagt . Gaat allemaal niet zo gemakkelijk en vraagt veel tijd denk ik ….
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt