annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange fiber

Topic gestart op: 18-10-20 10h56

Antwoorden: 1 antwoord

Frank1064
Gewaardeerd verkenner

Orange fiber

OPGELOST

Ik ben een "zeer" tevreden gebruiker van Orange fiber.

Uit eigen interesse zou ik graag mijn verbruik willen controleren.

Is er een mogelijkheid om dat te doen?

Thx.

Frank

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Frank1064  ik weet niet of je een login hebt bij de klantenzone maar daar zou je je verbruik moeten kunnen zien. Moest je geen login hebben kan je er eentje maken en daarna inloggen. Dan kan je je eigen verbruik opvolgen. Moest je wel een login hebben maar je ziet daar je verbruik niet dan kan het zijn er een technisch probleem is. In dat geval dien je dit door te geven aan de klantendienst door te bellen 5000 of via Messenger van Facebook of Twitter , dat is het webcare team. Dan zal er een dossier gemaakt worden om je probleem op te lossen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Frank1064  ik weet niet of je een login hebt bij de klantenzone maar daar zou je je verbruik moeten kunnen zien. Moest je geen login hebben kan je er eentje maken en daarna inloggen. Dan kan je je eigen verbruik opvolgen. Moest je wel een login hebben maar je ziet daar je verbruik niet dan kan het zijn er een technisch probleem is. In dat geval dien je dit door te geven aan de klantendienst door te bellen 5000 of via Messenger van Facebook of Twitter , dat is het webcare team. Dan zal er een dossier gemaakt worden om je probleem op te lossen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen