annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange onbeperkt Internet

Topic gestart op: 11-11-20 09h39

Antwoorden: 8 antwoorden

peterghi
Aspirant verkenner

Orange onbeperkt Internet

Als je onbeperkt Internet hebt bij Orange, is dat dan echt onbeperkt of draait het na het verbruik van X aantal GB op een lagere snelheid?

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
Tinneke2
Aspirant sjamaan

Tip stel de app van Orange in dan kan je zien hoeveel je verbruikt .En zoals je de info al gelezen hebt van de andere Tribe lieve mensen .fijne groetjes 

bij oplossing graag een pluim of opgelost😉😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@peterghi  vast internet is onbeperkt in gebruik. Maar er zijn piek en dal uren dus de FUP en daar is Orange zich verplicht aan te houden omdat Telenet die FUP oplegt. Maar de tijden zijn veranderd van de piek en dal uren. 

Dal - -00.00 uur tot 17:00 uur

Piek- - 17:00 uur tot 23:59 uur

 

Dus eigenlijk kan jij in die dal zo veel als jij wil gebruiken. Ik gebruik maandelijks over de 1000 GB dus dan heb je een klein idee. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Deswa
Aspirant verkenner

Hi,

Kan ik ergens zien hoeveel vast internet ik gebruik per dag? Upload en download? Op mijn aanrekening zie ik enkel maandtotaal.

Dank voor jullie antwoord!

 

Deswa

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Deswa @Je de app van Orange al geïnstalleerd .daar kan je zien minuten verbruikt en sms’en verbruikt , resterend surf volume probeer het maar je zal zien .je kan ook je facturen raadplegen .Orange thans you enz..Met beste groten

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen