annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tribe

Topic gestart op: 19-03-20 16h03

Antwoorden: 42 antwoorden

Jerry1986
Aspirant verkenner

Orange tribe

Hoi ik ben nieuw. En versta dit niet. Hoe werkt dit en hoe kan je dus beloning krijgen 

Labels (1)
42 ANTWOORDEN 42
Ks1989
Ervaren verkenner

Doe jij dit enkel voor een beloning?

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Ks1989  schreef:

Doe jij dit enkel voor een beloning?


Ik veronderstel dat deze vraag aan @Jerry1986  gesteld is ...

Kleine tip: wanneer je een antwoord geeft op iemands post of een opmerking die aan een welbepaald iemand gericht is, "mention" die persoon dan. Op die manier weet iedereen tegen wie je het hebt en bovendien krijgt die persoon dan een berichtje om zijn aandacht erop te trekken.

Iemand "mentionen" doe je door eerst een apestaartje (@ dit dus) in te tikken. Daarop verschijnt dan een lijst van de namen die in de bewuste thread reeds iets gepost hebben. Die hoef je dan enkel aan te klikken. Het resultaat zie je hierboven. De naam wordt weergegeven in het blauw en is aanklikbaar. Bovendien is hij steeds juist geschreven.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ik heb net een hele post gemaakt hoe die wat kan doen op de Tribe. Maar dan terug die bevestiging van jou anders geformuleerd :). Het is wel een hele post hoor.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801  ik heb net een hele post gemaakt hoe die wat kan doen op de Tribe. Maar dan terug die bevestiging van jou anders geformuleerd :). Het is wel een hele post hoor.


Ik heb het net gezien en gelezen Patrick. Inderdaad een hele kluif ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ks1989 

Wat je hier net meemaakt zul je nog meer tegenkomen. Patrick en ik zijn heel dikwijls tegelijk op Tribe aanwezig en proberen de Tribers goede antwoorden en oplossingen aan te reiken. En dikwijls zijn we met hetzelfde bezig zonder het van elkaar te weten en dan staat er in wezen twee keer hetzelfde gepost, eentje van hem en eentje van mij. Langs de ene kant vervelend, het staat er twee keer, maar langs de andere kant dan weer heel goed, want het is een bevestiging dat we steeds min of meer hetzelfde posten waardoor jullie weten dat het (meestal) wel juist zal zijn ... 😁

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen