Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-03-20 16h03
Antwoorden: 42 antwoorden
Hoi ik ben nieuw. En versta dit niet. Hoe werkt dit en hoe kan je dus beloning krijgen
@Ks1989 daar heeft @Cdt24801 geheel gelijk in. Het is wel zo maar je kan wel rustig erop vertrouwen dat we allebei hetzelfde antwoord geven alleen enkel anders geschreven. En eigenlijk vindt ik het niet zo vervelend hoor want @Cdt24801 is ook wel eens eerder dan ik dan ben ik net wat trager of geef net een iets langer antwoord maar ja iedereen mag van mij als eerste zijn hoor.
Inderdaad, zoals Patrick al aangeeft, het is geen competitie. Wij zijn nu eenmaal allebei graag hier om binnen de grenzen van onze kennis en ervaring anderen voort te helpen.
Wat niet betekent dat wij ons niet eens kunnen vergissen, want ook dat gebeurt soms ... Maar gelukkig niet dikwijls 😋
@Jerry1986 Ik Ben ook nieuw. Ben nu alles een beetje aan het lezen. Zo kom ik al veel te weten.
Welkom aan de nieuwelingen 👏👏👏