annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app werkt niet

Topic gestart op: 08-05-20 23h57

Antwoorden: 10 antwoorden

QV
Aspirant verkenner

Orange tv app werkt niet

OPGELOST

Ik probeer m'n smartphone te koppelen aan de decoder voor de tv app. Telkens krijg ik foutmeldingen zoals verbindingsproblemen, iets in gezin niet gekend,... Op tv scherm staat m'n smartphone wel als gekoppeld maar als ik de app open moet ik telkens opnieuw koppelen... App al eens opnieuw geïnstalleerd, decoder herstart,... Steeds zelfde probleem. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@QV  probeer eerst eens je toestel te ontkoppelen in je decoder. Als je dat gedaan hebt eens met de knop aan de achterkant van de decoder te herstarten , als de decoder herstart de app er eens helemaal afgooien en terug erop zetten. Als de decoder dan herstart is en de app erop staat dan opnieuw eens samen koppelen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Angryjerry666
Aspirant verkenner

Heb dit al duizenden maal geprobeerd en komt altijd zelfde op er is een probleem kan echt onmogelijk mijn gsm koppelen met mijn decoder en mijn broer doet iedentiek hetzelfde en hij ja NB hem koppelen zonder problemen waarom lukt dat niet van mij is met een iPhone 6s van mijn broer ook en van hem lukt dit dan wel kan ik echt niet geholpen worden zou echt willen ik mijn Gsm kan koppelen met decoder zo ik te tv app ook kan gebruiken mvg Hanafi Jeremie

0 pluimen
QV
Aspirant verkenner

Bedankt voor alle tips en antwoorden. Op de ipad ipad werkte het meteen. Deze morgen nog eens geprobeerd op smartphone na herstarten decoder en herinstalleren van de app en nu werkt het wonderwel. 

Bedankt!

patrick2
Wijze
Wijze

@QV  perfect dat het is opgelost!!!! Vergeet niet de oplossing aan te duiden die je het meeste geholpen heeft.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Angryjerry666
Aspirant verkenner

Van mij zelfde probleem kan mijn iphone6s onmogelijk verbinden met Orange tv app kan alles doen tot  en met code genereren en als dan code krijg en intijp heeft het iedere keer melding dat er probleem is heb nu al honderden keren geprobeerd alles maar kan en lukt niet mijn broer probeert met zijn iphone en van hem lukt het zonder problemen snap er niets van maar iedere keer fout melding heeft heb al gereset app gewist en terug gedownload en herprobeert niks lukt echt frustrerend

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen