annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Adidas code werkt niet

Topic gestart op: 08-04-20 15h26

Antwoorden: 2 antwoorden

Quintenvh
Aspirant verkenner

Adidas code werkt niet

OPGELOST

Heb voor mijn verjaardag een code gekozen voor 20% korting bij adidas maar ik voer deze in en hij werkt niet ?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Quintenvh 

Ik denk dat je best eens een berichtje stuurt via messenger of twitter. Daar kun je steeds een screenshot bijvoegen. Duidelijker en eenvoudiger dan bellen, je hoeft niet (uren)lang naar vervelende wachtmuziekjes te luisteren en men heeft ginder de tijd en mogelijkheid om een en ander grondig uit te zoeken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
Superbonbon
Ervaren genezer

@Quintenvh Ik ben het eens met @Cdt24801

Je krijgt een sneller antwoord via Twitter en Facebook.

Je kunt ook rechtstreeks naar de sitelink van het merk gaan die je hebt ontvangen en het rechtstreeks van hen doen. Het is aan u.

PS: ik snap niet waarom het niet zou werken, het is raar...

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Quintenvh 

Ik denk dat je best eens een berichtje stuurt via messenger of twitter. Daar kun je steeds een screenshot bijvoegen. Duidelijker en eenvoudiger dan bellen, je hoeft niet (uren)lang naar vervelende wachtmuziekjes te luisteren en men heeft ginder de tijd en mogelijkheid om een en ander grondig uit te zoeken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen