Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-04-20 15h26
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb voor mijn verjaardag een code gekozen voor 20% korting bij adidas maar ik voer deze in en hij werkt niet ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik denk dat je best eens een berichtje stuurt via messenger of twitter. Daar kun je steeds een screenshot bijvoegen. Duidelijker en eenvoudiger dan bellen, je hoeft niet (uren)lang naar vervelende wachtmuziekjes te luisteren en men heeft ginder de tijd en mogelijkheid om een en ander grondig uit te zoeken.
@Quintenvh Ik ben het eens met @Cdt24801,
Je krijgt een sneller antwoord via Twitter en Facebook.
Je kunt ook rechtstreeks naar de sitelink van het merk gaan die je hebt ontvangen en het rechtstreeks van hen doen. Het is aan u.
PS: ik snap niet waarom het niet zou werken, het is raar...
Ik denk dat je best eens een berichtje stuurt via messenger of twitter. Daar kun je steeds een screenshot bijvoegen. Duidelijker en eenvoudiger dan bellen, je hoeft niet (uren)lang naar vervelende wachtmuziekjes te luisteren en men heeft ginder de tijd en mogelijkheid om een en ander grondig uit te zoeken.