Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-05-20 15h59
Antwoorden: 3 antwoorden
Hallo,
Ik maakte onlangs de overstap van Proximus naar Orange, met overname van mijn oud nummer.
Gisterenmorgen kreeg ik telefoon van Orange om mijn nr te bevestigen (ik had een pre paid kaart). Alles was in orde en ik kreeg de boodschap dat mijn simkaart van proximus zonder bereik zou vallen, en dat ik dan het nieuwe kaartje van orange in de gsm mocht steken (zoals we ondertussen allemaal al gewoon zijn).
Enkele minuten later viel inderdaad mijn kaartje van Proximus uit.
Maar inmiddels werkt mijn sim kaart van Orange nog steeds niet.
Nu kan ik al bijna 2 dagen niet bellen of gebeld worden en dat is echt lastig voor het werk.
Gezien ik niet kan bellen naar de helpdesk zonder ontvangst stel ik mijn vraag hier. Iemand een idee hoe ik in contact zou kunnen komen met mensen van Orange die mij zo snel mogelijk verder kunnen helpen met de activatie van mijn sim kaart?
Alvast bedankt voor de hulp!
Al meer nieuws ?
Neem contact op met het webcare team via messenger of twitter.
Ik ben wel niet zeker dat die in het WE ook werken ... 😐
Je kan ook snel nog langs een Orange shop gaan. Zal wellicht wel aanschuiven zijn ...
@Matts dat is een vervelende situatie maar je kan ze wel bereiken.
Je kan via het Webcare team ( Messenger of Twitter ) een bericht sturen. Zij zullen dat bekijken en gaan je ook een bericht terug sturen als het is opgelost. Je hoeft er niet op te wachten.
Je kan ondertussen altijd je gsm eens herstarten dat soort dingen helpen soms wel.