annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap naar Orange

Topic gestart op: 23-05-20 15h59

Antwoorden: 3 antwoorden

Matts
Rekruut scout

Overstap naar Orange

Hallo,

Ik maakte onlangs de overstap van Proximus naar Orange, met overname van mijn oud nummer.

Gisterenmorgen kreeg ik telefoon van Orange om mijn nr te bevestigen (ik had een pre paid kaart). Alles was in orde en ik kreeg de boodschap dat mijn simkaart van proximus zonder bereik zou vallen, en dat ik dan het nieuwe kaartje van orange in de gsm mocht steken (zoals we ondertussen allemaal al gewoon zijn).

Enkele minuten later viel inderdaad mijn kaartje van Proximus uit.
Maar inmiddels werkt mijn sim kaart van Orange nog steeds niet.
Nu kan ik al bijna 2 dagen niet bellen of gebeld worden en dat is echt lastig voor het werk.

Gezien ik niet kan bellen naar de helpdesk zonder ontvangst stel ik mijn vraag hier. Iemand een idee hoe ik in contact zou kunnen komen met mensen van Orange die mij zo snel mogelijk verder kunnen helpen met de activatie van mijn sim kaart? 

Alvast bedankt voor de hulp!

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Diederikm
Gewaardeerd verkenner

Al meer nieuws ?

 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Neem contact op met het webcare team via messenger of twitter.

Ik ben wel niet zeker dat die in het WE ook werken ... 😐

Je kan ook snel nog langs een Orange shop gaan. Zal wellicht wel aanschuiven zijn ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Matts  dat is een vervelende situatie maar je kan ze wel bereiken. 

Je kan via het Webcare team ( Messenger of Twitter ) een bericht sturen. Zij zullen dat bekijken en gaan je ook een bericht terug sturen als het is opgelost. Je hoeft er niet op te wachten. 

Je kan ondertussen altijd je gsm eens herstarten dat soort dingen helpen soms wel.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen