annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PCslot geraakt niet open

Topic gestart op: 07-01-22 18h16

Antwoorden: 19 antwoorden

Tinneke2
Aspirant sjamaan

PCslot geraakt niet open

OPGELOST

@patrick2 Dit is mijn probleem heb al van alles geprobeerd mijn hangslot gaat niet meer open .

3AE86870-622F-43B8-9349-E9187344061A.jpeg

 sinds ik mijn voornaam veranderd heb en een andere e-mail kan ik niets meer doen  . In de winkel van Apple  waar ze de toestellen verkopen konden ze het niet repareren . Dus zit ik met de gebakken  🍐 Heb nochtans het juiste wachtwoord gebruikt zoals ik altijd gebruik voor mijn pc te openen maar niets .Weet jij soms raad of moet ik toch morgen naar de winkel groetjes tinneke2 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Het is idd de rechtste die ik bedoel. Of je die daar koopt of via mijn link dus de Coolbleu blijft allemaal wel gelijk hoor. Die prijzen zullen zeker niet verschillen aangezien Apple heel weinig tot geen kortingen geeft. Maar dan heb je dezelfde als ik enkel de Air versie , wat ook goed genoeg is hoor en die is ook een paar honderd euro goedkoper . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Dag Patje heb even je raad nodig je had het juist mijn Mac book is verouderd is dus voor recyclage moet een andere kopen maar zou graag een Mac book air kopen welke koop ik het best  

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Ja dacht het al wel want het bouwjaar is inderdaad al wat te oud aan het worden voor een Mac en ook de ondersteuning en de reparatie's ervan. 

Als je graag een klein model wil raad ik je MacBook Air aan met de M1 chip , het kleine broertje van de MacBook Pro met M1 chip die ik gebruik. Het typt lekker mooi scherm lekker licht en dun. 

Vooral nu kijken want het is Solden en Apple geeft korting ( had ik nooit verwacht hahahaha ). Hier kan je de solden eens bekijken bij Coolbleu , daar koop ik alles. Let vooral op je opslag ruimte en je werkgeheugen maar met 8 Gb werkgeheugen kom je al wel toe hoor. 

Zelf heb ik 512 Gb opslag genomen en dat is ruim voldoende voor het geen ik het nodig heb. Daarnaast hebben wij een cloud opslag extra van 200 GB daar staan al onze foto's in ( nu over de 2000 en hebben nog meer dan 180 GB ruimte over ). Ik raad je aan die cloud opslag te nemen want je iPhone is gekoppeld aan je opslag , op die manier neemt het geen ruimte in op je iPhone als niet op de Macbook. 

Lees dit dan ook eens door dan heb je een idee wat het kost want Apple is niet gratis. Moest je het niet willen doen zijn er ook andere oplossingen natuurlijk maar dat is jou keus dan laat je het maar weten. 

Heb je ook al een MacBook op het oog ? Je mag het altijd laten weten 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 wat bedoel je met i cloud opslag nemen . Een abonnement. Liever niet . Maar zijn er zo veel weet niet meer wat ik moet kiezen jeetje amai pff . Ben nog meer de kluts kwijt en moet je op voorhand betalen of kan dat als het met de post komt cash 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Heb je iets op het oog wil je iets bestellen ? 

Ja iCloud is enkel opslag en is zeker betalend met een abonnement. Hoe heb je nu je opslag ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen