annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PCslot geraakt niet open

Topic gestart op: 07-01-22 18h16

Antwoorden: 19 antwoorden

Tinneke2
Aspirant sjamaan

PCslot geraakt niet open

OPGELOST

@patrick2 Dit is mijn probleem heb al van alles geprobeerd mijn hangslot gaat niet meer open .

3AE86870-622F-43B8-9349-E9187344061A.jpeg

 sinds ik mijn voornaam veranderd heb en een andere e-mail kan ik niets meer doen  . In de winkel van Apple  waar ze de toestellen verkopen konden ze het niet repareren . Dus zit ik met de gebakken  🍐 Heb nochtans het juiste wachtwoord gebruikt zoals ik altijd gebruik voor mijn pc te openen maar niets .Weet jij soms raad of moet ik toch morgen naar de winkel groetjes tinneke2 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Het is idd de rechtste die ik bedoel. Of je die daar koopt of via mijn link dus de Coolbleu blijft allemaal wel gelijk hoor. Die prijzen zullen zeker niet verschillen aangezien Apple heel weinig tot geen kortingen geeft. Maar dan heb je dezelfde als ik enkel de Air versie , wat ook goed genoeg is hoor en die is ook een paar honderd euro goedkoper . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Mijn opslag is niet betalend . Maar ik had veel te weinig . 
Nee heb nog niets op het oog om dat ik het niet meer weet welke 

73FA7460-C731-45B7-9A5B-195F918E3B19.png

 dat is bij een winkel dat ik ken waar ik mijn eerste MacBook heb gekocht . Bedoel je de rechtse groetjes tinneke2 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Het is idd de rechtste die ik bedoel. Of je die daar koopt of via mijn link dus de Coolbleu blijft allemaal wel gelijk hoor. Die prijzen zullen zeker niet verschillen aangezien Apple heel weinig tot geen kortingen geeft. Maar dan heb je dezelfde als ik enkel de Air versie , wat ook goed genoeg is hoor en die is ook een paar honderd euro goedkoper . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 @Dan ga ik dat als opgelost aan duiden zulle .Je bent enorm bedankt voor de feedback .Bedoel daarmee alle hulp 😉.Je verdiend een dikke pluim en een knuffel 🧸.

fijne dag en rust nu maar wat heb u lang genoeg lastig gevallen . 
fijne groetjes tinneke2 👋👋 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Valt mij niet lastig hoor want als ik niet graag help reageer ik ook niet. Maar ik help iedereen wel graag dus is er geen enkel probleem. En als er nog vragen zijn dan mag je die gerust stellen dan roep je mij maar geen probleem.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Zal dat zeker doen . Zal je nog dikwijls misschien van doen hebben en de andere Tribe ‘s ook . Heb vandaag heel wat bijgeleerd . Daarvoor ook heel veel dank 🙏 

Al doende leer je zegt men toch ☺️
tinneke2 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen