annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PCslot geraakt niet open

Topic gestart op: 07-01-22 18h16

Antwoorden: 19 antwoorden

Tinneke2
Aspirant sjamaan

PCslot geraakt niet open

OPGELOST

@patrick2 Dit is mijn probleem heb al van alles geprobeerd mijn hangslot gaat niet meer open .

3AE86870-622F-43B8-9349-E9187344061A.jpeg

 sinds ik mijn voornaam veranderd heb en een andere e-mail kan ik niets meer doen  . In de winkel van Apple  waar ze de toestellen verkopen konden ze het niet repareren . Dus zit ik met de gebakken  🍐 Heb nochtans het juiste wachtwoord gebruikt zoals ik altijd gebruik voor mijn pc te openen maar niets .Weet jij soms raad of moet ik toch morgen naar de winkel groetjes tinneke2 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Het is idd de rechtste die ik bedoel. Of je die daar koopt of via mijn link dus de Coolbleu blijft allemaal wel gelijk hoor. Die prijzen zullen zeker niet verschillen aangezien Apple heel weinig tot geen kortingen geeft. Maar dan heb je dezelfde als ik enkel de Air versie , wat ook goed genoeg is hoor en die is ook een paar honderd euro goedkoper . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
Josette
Wijze
Wijze

@Tinneke2 is een laptop toch?

Ben je zeker dat je Numlock hebt opstaan?

Anders is je wachtwoord niet juist hé.

En lees hier eens als je wil?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Josette Nee daar ben ik zeker van kan het niet  open  doen  niets helpt . Alles geprobeerd hangslot zit gewoon op slot ? kan nergens naartoe . 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Probeer dit eens te doen. Heb ook al gehad dat ik hem volledig moest resetten , niet van mezelf hoor. Maar het kan wel helpen om alles opnieuw uit te voeren. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@patrick2 Ik kan ook niet resetten zit vast .nada krijg geen beweging in heb zelfs mijn Apple account veranderd niets helpt . Ik kon zelfs geen reserve copie maken op mijn Mac book de laatste tijd . 
Dus weet geen raad meer . Toch allebei bedankt .

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tinneke2 

Je kan de macbook resetten zodat deze weer terug gaat naar de fabrieksinstellingen. 

1. Herstart je Mac via het Apple-menu, en hou de toetscombinatie ‘Command + R’ ingedrukt;
  2. Kies voor ‘Schijfhulpprogramma’ en klik vervolgens op je opstartschijf aan de linkerkant van het scherm;
  3. Ga naar het tabblad ‘Wis’. Geef de schijf in het nieuwe venster dat verschijnt een naam, zoals ‘Apple SSD’ of ‘Macintosh HD’;
  4. Selecteer ‘APFS’ (of MacOS Uitgebreid (journaled) voor oudere Macs) als bestandssysteem bij ‘Structuur’ en zorg dat er ‘GUID-partitie-indeling’ bij ‘Indeling’ staat. Klik vervolgens op ‘Wis’;
  5. Sluit na het wissen het Schijfhulpprogramma, en kies voor ‘macOS opnieuw installeren’ in het menu dat vervolgens verschijnt;
  6. Na het volgen van het installatieproces, start je Mac op alsof het de eerste keer is.
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen