annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem emails van cummunity ?

Topic gestart op: 07-07-19 15h48

Antwoorden: 24 antwoorden

stefke1974
Veteraan verkenner

Probleem emails van cummunity ?

Hallo,

 

Hebben jullie ook dat wanneer je een email krijgt van de Community dat deze binnenkomt zonder afbeeldingen?

Bijvoorbeeld, wanneer je een mail krijgt voor het melden wanneer iemand gereageerd heeft op een post...

of melding dat je nieuwe badge hebt ontvangen.

zie screenshot...

 

Labels (1)
24 ANTWOORDEN 24
Cdt24801
Wijze
Wijze

@stefke1974 

Zeer vreemd, dat wit vak ...

BTW, ik heb nu de melding op een heel ander mail adres gekregen, en die ziet er net hetzelfde uit als die op mijn gmail adres ...

Zoiets als jij gepost hebt, dat heb ik dus nog steeds nergens gezien ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@stefke1974 

Wat betreft die persoonlijke info: die kun je gemakkelijk maskeren en daarna de screenshot toch integeraal posten. Soms is elk detail belangrijk.

Wat ik persoonlijk doe: ik maak een screenshot, open dat in paint en bedek alle persoonlijke info met een zwarte balk. Daarna kan ik het aldus bewerkte screenshot probleemloos posten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik merk dat er iets verkeerd is gelopen met mijn afbeeldingen die ik gepost heb. Hier zijn ze opnieuw:

Screenshot_2019-07-07 Je hebt de Rooksignaal Niveau 4 verdiend op Tribe - stefaan hemeleers gmail com - Gmail.pngScreenshot_2019-07-07 Re Probleem emails van cummunity (Update van Tribe-abonnement) - stefaan hemeleers gmail com - Gmail.pngScreenshot mail Orange 2.png

Deze laatste screenshot is dus van de mail die ik gekregen heb in de andere mail client, geen gmail. Enkel de kleur van mijn persoonlijke gegevens was anders. Wit ipv blauw.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@stefke1974 

Ik heb een ander, niet-gmail adres ingesteld bij mij. Als je hierop nog eens reageert ben in eens benieuwd hoe de mail er dan zal uitzien ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Kan eens kijken @Cdt24801 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen