Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-11-19 21h15
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als je een profielfoto upload, kan deze dan voor Orange deze dan gebruiken voor promotie doeleinden etc of blijf jij zelf de rechthebbende en moet er een uitdrukkelijke toestemming gevraagd worden voor het gebruik ervan?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@NaughtyByNature de profiel foto is enkel en alleen maar voor u bestemd op de ttribe. Dus de mede tribers kunnen het zien . Hier mag Orange niks mee doen voor reclame of andere doeleinden dus het is uw foto en uw eigen recht. Moest de afbeelding gebruikt worden was mijn foto allang verdwenen geweest.
Als je een profielfoto upload, kan deze dan voor Orange deze dan gebruiken voor promotie doeleinden etc of blijf jij zelf de rechthebbende en moet er een uitdrukkelijke toestemming gevraagd worden voor het gebruik ervan?
Hallo @NaughtyByNature,
Je profielfoto is inderdaad jouw eigendom, we nemen geen foto van Tribe voor commerciële doeleiden.
Groetjes,
Nelson
Hallo iedereen dan was mijne foto ook lang verdwenen als Orange daar gebruik van maakte maar dat is ni al goed maar want ik vind dat iets persoonlijke. En ieder kiest op zich dat hem of haar een profiel foto wil op zetten maar dat moet zeker en vast niet dus is dat verplicht née. Maar als even snel een batch wil winnen efen u profiel foto er op zetten en daar na terug u profiel foto er af doen
Ik vind het wel vreemd dat sommigen van jullie nieuwelingen erin slagen om een eigen profielfoto up te loaden. Normaal gezien heb je die mogelijkheid pas vanaf dat je minstens leidend verkenner bent geworden. Zo was het in de beginperiode althans.
@NaughtyByNature de profiel foto is enkel en alleen maar voor u bestemd op de ttribe. Dus de mede tribers kunnen het zien . Hier mag Orange niks mee doen voor reclame of andere doeleinden dus het is uw foto en uw eigen recht. Moest de afbeelding gebruikt worden was mijn foto allang verdwenen geweest.