annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Cdt24801
Wijze
Wijze

Josette en Patrick,

Daar ben ik dan ne gemakkelijke  in. Mij maakt het allemaal niet uit. Wel vlees, geen vlees, brood of pasta of rijst, maakt allemaal niet uit. ik ben niet moeilijk. En eens overslaan kan ook. Alle dagen warm moet ook niet echt voor mij.

Allemaal geleerd als ge in uw jonge jaren veel op het terrein gezeten hebt hé. Dan leert ge wel af van kieskeurig te zijn. Mijn madam krijgt er ook de kriebels van dat ik soms een blik van iets open doe en dat gewoon zo koud uit dat blik naar binnen speel. Ik heb daar totaal geen moeite mee. Ook lang vrijgezel geweest en niet dikwijls goesting om warm te koken ..

Zo heeft ieder zijn rare trekken hé  😋

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik zou het bijna vergeten: nog een fijne avond aan iedereen en voor zij die weldra onder zeil gaan, slaap lekker en tot morgen 😉

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Ben nog wel ff hier Stefaan 😛 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

OK Patrick, gij moogt mijn post hierboven dan straks pas lezen 😋

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

Oh ja Josette das goed hoor geen probleem 😛 

@Cdt24801  voor mij moet dat toch wel elke dag warm eten zijn hoor en een dag zonder eten is niet aan mij besteed. Nu heb ik het liefst dus elke dag patatten en vlees en groenten maar een keer een pasta of een bordje rijst gaan er ook goed in. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen