annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
patrick2
Wijze
Wijze

@Nikoli  je zal dat nog wel gaan merken maar ik en @Cdt24801  reageren zo af en toe naar elkaar. We kennen elkaar al langer dus het is geen probleem. Met die geen namen noemen dat is wel echt waar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Nikoli  liever een goede uitleg dan geen enkele uitleg. En anders zoeken we het gewoon uit maar een oplossing zal er komen.

@Cdt24801  dat denk ik niet hoor Stefaan want zo goed ben ik echt niet. Er zijn er altijd die beter denken te weten maar ja namen hoef ik niet te noemen he ...... 😈 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@Nikoli  schreef:

Je merkt het wel dat ge er pap van gegeten hebt 😄 en alles is goed uitgelegd ook de max man xp 


Niet overdrijven hé, straks gaat Patrick nog denken dat hij echt goed is ... 😈

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Nikoli
Gewaardeerd verkenner

Je merkt het wel dat ge er pap van gegeten hebt 😄 en alles is goed uitgelegd ook de max man xp 

patrick2
Wijze
Wijze

Dat is wel de bedoeling @Nikoli  en iedereen zo goed als kan te helpen. Nu met de herstel is natuurlijk voor iedereen prettiger want ik ben continu online eigenlijk. En ja ik heb altijd met de klant gewerkt en dat verleer je niet dus dat is al een voordeel. Heb altijd bij Telenet gewerkt en heel even bij Proximus dus klantendienst en mensen helpen zegt mij wel iets en oh ja kennis doet ook wel eens wat he 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen