Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 08h25
Antwoorden: 769 antwoorden
@Josette hele goedemorgen deze morgen.
We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic.
@Nikoli schreef:
Je merkt het wel dat ge er pap van gegeten hebt 😄 en alles is goed uitgelegd ook de max man xp
Niet overdrijven hé, straks gaat Patrick nog denken dat hij echt goed is ... 😈
Je merkt het wel dat ge er pap van gegeten hebt 😄 en alles is goed uitgelegd ook de max man xp
Dat is wel de bedoeling @Nikoli en iedereen zo goed als kan te helpen. Nu met de herstel is natuurlijk voor iedereen prettiger want ik ben continu online eigenlijk. En ja ik heb altijd met de klant gewerkt en dat verleer je niet dus dat is al een voordeel. Heb altijd bij Telenet gewerkt en heel even bij Proximus dus klantendienst en mensen helpen zegt mij wel iets en oh ja kennis doet ook wel eens wat he 🙂