annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Josette
Wijze
Wijze

Oké, dat korstje niet aan peuteren ook al jeukt het.

Goed dat alles dicht is nu.

Ik kan die plakkers sowieso niet verdragen gaat mijn vel ermee vanaf.

Nog een fijne avond voor jullie tot morgen.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Jaaaa eindelijk pffff kreeg er al uitslag van. Maar alles eraf de wonden , ja er zit een korst op maar goed ze genezen goed . De derde die nog wat open was is ook inmiddels dicht dus weer in orde. Nu nog altijd rustig aan he rusten en herstellen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Zo doe ik dat ook hoor, dat zijn géén zaken om zomaar te kopen.

Te duur en veel verschil. Mijn lapje heeft een Keeps Palm Rest Cool.

Ideaal voor mij krijg ik het niet meer zo benauwd. Die zaak kende ik niet. Wij hadden een hele goede in Bree

maar door de wegenwerken is hij hier gestopt,

zit wel nog in Genk en Hoeselt. https://www.compu-city.exellent-it.be/nl/cat/desktop

Zo keukentijd ................... ooo zijn de plakkers eraf? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Ik kijk naar de prijs en koop niet direct iets Josette. Dat heeft tijd nodig want als ik iets koop is dat niet uit een impuls aankopen daar wordt over nagedacht en ik kijk waar ik het beter koop kan krijgen. Was even naar de auva gaan zien hier in de stad en zag een pc maar diezelfde pc met zelfde inhoud , dus niks verschillend er aan was bijna €100 goedkoper ergens anders.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Dan maak maar een goede keuze. 👍

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen