annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  knap geregeld. 👍

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
patrick2
Wijze
Wijze

Inderdaad @Josette 

En ik heb een goede baas blijkbaar want ik ga direct 2 weken bureau werk doen , administratie dan heb ik een week verlof ( dat stond al vast ) en daarna 3 weken terug planning doen aan de bureau. Maar die persoon die normaal de administratie doet heb ik samenspraak met de ploegbaas verlof gegeven. De persoon heeft toegestemd want die was dat niet verplicht. Die van de planning had drie weken gepland dus dat stond ook al vast daar die moest ik zeker vervangen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  allez vooruit dat is pas goed nieuws. 

Houden zo.

Dus nu nog even genieten en maandag aan de slag.

Maar niet te gek.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Ah ok.

@Josette  en @Cdt24801  dus ben naar het ziekenhuis geweest en alles was perfect in orde. De genezing was zeer positief zelfs want normaal zou je nog bepaalde dingen merken of zien maar dat was totaal niet aan de orde. Mag dan ook weer alles doen op het werk als in het dagelijks leven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  niet te lezen of ben ik blind?

De uitslag?

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen