annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  en @Cdt24801  goedemorgen en ook voor al the rest !! 

Ja Josette ik heb een akkoord met de eigen van de garage's dat ik het plein bijhoud en ook de dingen meld als ze kapot zijn. Trouwens ik heb dit verlof pas die beheerders functie aangenomen aangezien hij het heeft gevraagd omdat niemand anders de dingen doet. Dus plein bij houden , onkruid weg , defecte dingen melden , de goot in de vloer voor het water bijhouden en dat soort dingen. Dus heb ik ook weer een hobby erbij. Enkel als het mooi weer is natuurlijk.

Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  ik heb dat hier opgegeven, deed de grote poort afwassen binnen en buiten

de brievenbussen, de trappenhal en de lift.

Nu nog alleen de lift omdat deze in inox is en de oudjes dat niet goed kunnen en onze gang.

De rest niet meer werd niet gewaardeerd.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  de gebruikers , de huurders , mogen hun eigen poort afwassen daar begin ik niet aan. Maar er was eerst een andere beheerder die het deed maar ja die zie je niet meer want ze hebben geen goesting omdat niemand anders dat doet. Ik heb ook geen zin om elke keer in het dikke onkruid weg te rijden. Twee winters geleden lag er een pak sneeuw en ik was dat aan het opkuisen zodat we weer in en uit konden. Komt me daar 1 van de nieuwe huurders binnen en vraagt ik wil binnen , ik zeg dat moogt ge als ge ook even mee helpt en anders wacht je maar. Ze is komen helpen. Maar nu doe ik het zelf dus alles houd ik bij. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

Amai @patrick2  chapeau.

Wij deden dat ook de sneeuw op de opritten en de paadjes voor de oudjes.

al in de hele vroege morgen, dat niemand de sneeuw kon platrijden.

Maar ook dat doen we niet meer. Nu zoeken ze het maar uit!

Ben géén grindel.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  ge hebt gelijk ook en de meeste huurders zijn mensen tussen mijn en jou leeftijd. Dus die kunnen toch ook de boel van hun eigen bijhouden. Maar hun sneeuw verplaats ik niet dat verdom ik , ik doe enkel de inrit van voor waar je het plein binnen kan rijden tot ongeveer aan mijn garage. Naast mijn garage liggen er nog twee maar die doe ik niet dus wie daarvoor zit heeft geluk want daar moeten we langs om uit / in te rijden. Moest dat nu echt oude mensen zijn dan deed ik dat wel maar die er nu zijn kunnen dat zelf.

Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen