Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 08h25
Antwoorden: 769 antwoorden
@Josette hele goedemorgen deze morgen.
We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic.
Goedemorgen, midden van de week,
even snel hier gisteren een zware knal en raaaaaaaaaaaaaaaaaaak!
Gelukkig was mijn lapje uit de stroom.
Géén internet de modem router, versterker kapot!
Ze komen gelukkig voormiddag op hoop van zegen dat dit het ook alleen maar is.
Bij 24 gezinnen in de buurt.
Ze waren vriendelijk aan de telefoon, seffens kijken of er niet meerdere apparaten stuk zijn.
En ja weeral op naar de 36° en er zijn maar 27 druppels gevallen meer niet, grrrrr.
Goedemorgen @Josette en @Cdt24801 en @ all the rest.
Wat vervelend voor je Josette dat je geraakt bent pffff , hopelijk komen de techniekers snel alles repareren.
Maar inderdaad het is midden van de week maar geen verkoeling keek er nu wel even naar uit een graad of 25 of iets minder maar het is niks.
@Josette goed nieuws dat het weer werkt !!!!
Ik heb het graag moi weer en lekker warm maar dit is te extreem weer pfffff. Ik had het pleintje bij de garges willen doen aar met 37 graden begin ik daar niet mee. Heb het dan zondag ingespoten met onkruid verdelger zodat het al kapot kan gaan maar het opruimen dus het eruit halen gaat wachten tot zaterdag als het minder warm is. Met 25 graden is ook niet fijn maar toch al iets beter.