annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

Topic gestart op: 06-06-20 08h25

Antwoorden: 769 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

RE: goedemorgen voor alle leden en tribers

@Josette  hele goedemorgen deze morgen.

We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Labels (1)
769 ANTWOORDEN 769
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  dju ben ik hier weer niet binnen geweest.

Ik lig onderste boven met mezelf blijkbaar.

Ik wil snel fris weer pffffffffffffff.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  dat kan he en is ook geen ramp. Zorg eerst voor jezelf en dan pas de rest dat is belangrijker. Maar vandaag is het al beter voor mij toch niet zo heel heet. Het regent zelfs een beetje hier thuis dus zal zo zien wat het op het werk geeft regen of niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Tomorrow is another day

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@patrick2  merci ga ik nu doen.

Ga de zetel op tot morgen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Hey @Josette , @patrick2  en alle anderen die hier lezen (en ook mogen posten, komaan, niet verlegen zijn)

Zo, ben er nog eens ... Kweetet, ben niet zo heel veel en lang aanwezig als vroeger, maar ik heb het dan ook heel druk met vanalles. En de warmte komt er dan ook nog eens bij kijken ..

Voor mij is 15° al genoeg ... ben niet zo'n zonneklopper ...

Nu een beetje bijlezen ..

Doei doei

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

Josette
Wijze
Wijze

@Cdt24801  en @patrick2  en alle anderen,

goedemorgen, ik heb eindelijk eens 4 uurtjes geslapen.

Maar het blijft warm morgen weeral 30°.

Awel voor mij is dat ook genoeg 15° want als je buiten bent

en de zon schijnt komt er 5° want alles word gemeten in een schaduwhut op 1 meter hoogte.

Fijn weekend allemaal.

Leden met de meeste pluimen