Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 08h25
Antwoorden: 769 antwoorden
@Josette hele goedemorgen deze morgen.
We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic.
Hallo iedereen
Weer terug van weggeweest. Twee weken verbleven in onze Ardennen in Dochamps. En ook wat afgepuft. @Josette Ik heb veel aan jou moeten denken . Wij hadden wel één voordeel , 's avonds koelde het daar goed af zodat het slapen wel meeviel .
Amai Orange heeft nog veel werk in onze Ardennen , 4G op vele plaatsen niets , soms 3G maar meestal geen service. Dus niet veel online geweest maar geeft ook wel rust .
Nog en fijne zondag aan iedereen !
@Vikaatje wauw ben blij je te lezen, en mercikes dat jij aan mij
hebt gedacht. Ik heb het verschrikkelijk gehad en nog niet goed.
Kan amper lopen. Maar we gaan ervoor en duimen dat het na vrijdag koeler word.
Wij willen ook eens in ons landje met de camper gaan maar waar is altijd de vraag
ik kan dus echt niet zonder wifi. En wil ook niet meer dan € 15 per nacht uitgeven. We
reden altijd naar Nederland maar nu in corona tijden we zijn beiden chronisch ziek
ook géén optie meer. Inderdaad die 4G mag meer zijn en ook meer volume hebben of
moesten we kunnen opsparen, van maart tot nu niks verbruikt!.
Nog een fijne avond.
Ook aaan de anderen.