Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 08h25
Antwoorden: 769 antwoorden
@Josette hele goedemorgen deze morgen.
We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic.
@DimitriM blijkbaar snap je hoe het forum werkt anders stel je je vraag niet. Je hebt mij ook een persoonlijk bericht gedaan met dezelfde vraag . Lees eens mijn topic wat ik er over gemaakt heb ?
Hier is het nog wel drukkend warm, maar momenteel zijn de wolken hier wel volop aan het wenen ... Het valt er met bakken uit ....
En in de verte is het aanhoudend aan het grommelen ...
Uw vraag hoort bvb thuis in de rubriek "Mobiel" - "Netwerk".
Je kan ze bvb daar opnieuw posten, maar eerst zou je eens via de "zoek" functie kunnen zoeken naar antwoorden die reeds over dit onderwerp gegeven zijn, je bent niet de eerste met die vraag.
Kort gezegd zal je de klantendienst moeten contacteren om een setting in uw profiel aan te passen, dat kun je niet zelf. Vele medewerkers zullen zeggen dat het niet kan of mag, maar dat is onzin. Het mag wel en het kan wel.
Veel succes.
Goedemorgen!