Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-20 08h25
Antwoorden: 769 antwoorden
@Josette hele goedemorgen deze morgen.
We gaan beginnen met hetzelfde topic maar dan op een nieuwe pagina. Denk dat het je probleem wel kan oplossen op deze manier. Dus vanaf nu kan je hier verder posten en dan geldt tevens voor iedereen. Laten we zien dat er meerdere Tribers willen en kunnen aansluiten hier. Dus @Josette dit wordt vanaf vandaag de nieuwe oude topic.
@Josette dat kan he en is ook geen ramp. Zorg eerst voor jezelf en dan pas de rest dat is belangrijker. Maar vandaag is het al beter voor mij toch niet zo heel heet. Het regent zelfs een beetje hier thuis dus zal zo zien wat het op het werk geeft regen of niet.
Hey @Josette , @patrick2 en alle anderen die hier lezen (en ook mogen posten, komaan, niet verlegen zijn)
Zo, ben er nog eens ... Kweetet, ben niet zo heel veel en lang aanwezig als vroeger, maar ik heb het dan ook heel druk met vanalles. En de warmte komt er dan ook nog eens bij kijken ..
Voor mij is 15° al genoeg ... ben niet zo'n zonneklopper ...
Nu een beetje bijlezen ..
Doei doei
@Cdt24801 en @patrick2 en alle anderen,
goedemorgen, ik heb eindelijk eens 4 uurtjes geslapen.
Maar het blijft warm morgen weeral 30°.
Awel voor mij is dat ook genoeg 15° want als je buiten bent
en de zon schijnt komt er 5° want alles word gemeten in een schaduwhut op 1 meter hoogte.
Fijn weekend allemaal.