annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SIM kaart nog niet ontvangen

Topic gestart op: 27-06-20 12h00

Antwoorden: 18 antwoorden

eddydevriese
Gewaardeerd verkenner

SIM kaart nog niet ontvangen

Ik heb op 4 juni de eerste keer contact gehad met Orange om een nieuw abonnement Love Intense te bestellen. Op 11 juni  en 17 juni installatie modem en digicorder. Tot op heden nog geen SIM kaart (met nummeroverdracht) ontvangen. Duurt dit altijd zolang?

Labels (1)
18 ANTWOORDEN 18
patrick2
Wijze
Wijze

@ericksb  wat draagt dit bij aan het probleem ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@ericksb  wat draagt dit bij aan het probleem ? 


@Josette @patrick2 Dat is het resultaat van die badges hier die je als beginneling aanmoedigen om te posten

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@eddydevriese 

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


eddydevriese
Gewaardeerd verkenner

Het is nog altijd niet opgelost! De oude SIM kaart is nog altijd actief, en in de Orange shop hebben ze me gezegd dat die oude kaart eerst moet gedeactiveerd zijn voor ik de nieuwe SIM kaart mag gebruiken. Maar het begint nu toch terug lang te duren vind ik! Maar je kent misschien ook die wet van Murphy’s... die ken ik de laatste tijd al zeer goed!!!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen