- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
SIM kaart nog niet ontvangen
Ik heb op 4 juni de eerste keer contact gehad met Orange om een nieuw abonnement Love Intense te bestellen. Op 11 juni en 17 juni installatie modem en digicorder. Tot op heden nog geen SIM kaart (met nummeroverdracht) ontvangen. Duurt dit altijd zolang?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Is je probleem inmiddels opgelost ?
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Het is nog altijd niet opgelost! De oude SIM kaart is nog altijd actief, en in de Orange shop hebben ze me gezegd dat die oude kaart eerst moet gedeactiveerd zijn voor ik de nieuwe SIM kaart mag gebruiken. Maar het begint nu toch terug lang te duren vind ik! Maar je kent misschien ook die wet van Murphy’s... die ken ik de laatste tijd al zeer goed!!!
