Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Gewaardeerd verkenner

Scout badge

Ik ben hier al even en heb ook al een niveau gestegen maar heb steeds die scout badge op orange app niet ontvangen en blijkbaar ontvang je dat gewoon als je lid word en u gsm nummer in geeft, dat heb ik dus gedaan maar dus ik kreeg dat niet. Heb ook mijn app opnieuw geinstalleerd.

Labels (1)
15 ANTWOORDEN 15
Ervaren sjamaan

@Julia200326  goedemorgen,

je krijgt die badges echt wel hoor.

Kan even duren kunnen weken, maanden overheen gaan.

En als je telefoonnummer op een ander zijn naam vermeld staat

krijgt degene waarop de naam staat die badges op zijn nummer.

Succes hier op de Tribe.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Ervaren sjamaan

Denk dat dit een fout in het systeem is, @Julia200326 

Ik heb die ook niet, en er zijn er nog die deze ook niet gekregen hebben.

Als het belangrijk voor je is zou ik een ze privé bericht via facebook/messenger sturen.

Good luck

Ervaren sjamaan

@Gregory  goedemorgen,

ja dat zou kunnen, ben bij mij eens gaan kijken, 

heb ze ook niet! 

PS mijn heel bericht weer weg na posten: Request Entity Too Large

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Ervaren sjamaan

@Josette  schreef:

@Gregory  goedemorgen,

ja dat zou kunnen, ben bij mij eens gaan kijken, 

heb ze ook niet! 

PS mijn heel bericht weer weg na posten: Request Entity Too Large

Dit probleem is al een paar keer gesignaleerd geweest @Josette 

Denk dat ze hun programma wat moeten aanpassen, maar wanneer ?

Voor je request: ziet er naar uit dat je wat post de grootte overstijgt van wat hun server aankan 

https://www.keycdn.com/support/413-request-entity-too-large

Ervaren sjamaan

@Gregory  mercikes, zal langzamer typen, hahahaha.

Ervaren sjamaan

Is niet van wat langzamer typen @Josette Denk dat het te maken heeft met de grootte van je afbeeldingen die in een post zitten.  

Ervaren sjamaan

@Gregory  zaten géén afbeeldingen in hoor. 

Veteraan verkenner

@josette en @Gregory  ik probeer maar mee te denken : zou het kunnen dat er teveel spaties in het bericht staan en dat het daarmee te groot wordt ? 

Orange-werknemer
Orange-werknemer

Beste ,

Ik heb deze scout badge wel hoor, het kan wel even duren voor deze actief is. Mocht het te lang duren kan je altijd eens bellen naar 5000 om dit eventueel te laten activeren.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Leden met de meeste pluimen