Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-07-20 04h48
Antwoorden: 17 antwoorden
Ik ben hier al even en heb ook al een niveau gestegen maar heb steeds die scout badge op orange app niet ontvangen en blijkbaar ontvang je dat gewoon als je lid word en u gsm nummer in geeft, dat heb ik dus gedaan maar dus ik kreeg dat niet. Heb ook mijn app opnieuw geinstalleerd.
Zelfde probleem...
@saynursancak schreef:
Zelfde probleem...
Naar welke post refereer je? Nu moeten we raden wat je bedoelt ....
Wat is het belang van deze badges? Ok bekeek die deze morgen en ben zo hier op tribe beland lol. Geraak er nu niet van af... blijf maar lezen. Vooral ook omdat ik lang heb moeten zoeken om een post te schrijven. Weet het nu eigenlijk nog niet... het was echt beginnersgeluk. Misschien eens bij de verwelkoming een voorbeeld geven hoe je een post moet beginnen?
Groetjes
Malika
@Queen_Malika je kan ook eens in de tips&tricks kijken want ik heb een hele trutorial gemaakt hoe je een moest moet schrijven.
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Tips-amp-Tricks-hoe-het-beste-een-topic-maken/m-p/67246