annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Scout badge

Topic gestart op: 06-04-20 12h18

Antwoorden: 11 antwoorden

Dvd0071
Gewaardeerd verkenner

Scout badge

OPGELOST

Krijg je de scout badge door je op te ranken of door je gsm nummer in te vullen ?grtz

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Dvd0071  vul zeker je gsm nummer in want geeft je de badges !!

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
Dvd0071
Gewaardeerd verkenner

Zou dit een soort van bug zijn op de orange app ?dat ze mss willen dat mensen heel actief zijn om die eerste badge te krijgen en zo mss meer klanten te lokken ?of gelijk hoe dan ook ?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dvd0071  nee ik denk niet dat het strategisch is om op die manier klanten te lokken. Denk iets software matigs wat er mis gegaan is na de verandering van de Tribe. We hadden eerst een andere look hier en dan zijn er dingen aangepast denk dat daar iets mis gelopen is. 

Tomorrow is another day

0 pluimen
Dvd0071
Gewaardeerd verkenner

Hopelijk lossen ze de foutjes van elke pagina op zodat mensen makkelijker ergens graken en niet in moeilijkheden komen maar vooral veel lof aan de mensen die hier dagelijks zijn e andere mensen helpen 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dvd0071 moesten er foutjes zijn die jij zelf ontdekt of als je vind dat je zegt dat het op andere dingen beter kan mag je daar rustig een post over maken. Je kan daarin ook de mening van andere Tribers vragen. Er zijn hier ook moderators dat is ToTem en NelsonM. Met de @ ervoor te zetten kan je hun ook in jou post vermelden. En op die manier kunnen ze het intern ook bekijken als ze vinden dat het een meerwaarde kan bieden bij Orange of aan de Tribe. 

En over die lof , dat is iets wat je zelf verdiend. Ben je brutaal of behandel je niemand met respect dan krijg je die lof ook niet. Je bent graag bereid mensen te willen helpen en of je nu alles weet van internet of je weet niks maar je kan wel iemand op een bepaalde manier helpen door jou ervaring is dat ook al een stap. Kennis is niet altijd de doorslag soms kan een klein simpel ding genoeg zijn.

Tomorrow is another day

Dvd0071
Gewaardeerd verkenner

Da is bij mijn profiel zeker want ik denk dat ik die gedaan heb maar die blijkt nie te gaan denk ik grtz

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen