Tribe Lounge
Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over onze community. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Anonymous
Niet van toepassing

Simkaarten na 2 weken nog steeds niet geactiveerd!!

Wij worden al 2 weken aan het lijntje gehouden betreft ons simkaarten. tv en internet da was geen probleem.
Wij hadden gevraagd voor een pakket van €81 tv internet en 2 abbonementen met behoud van nummer.
Na talrijke telefoontjes, naar de shop zelf geweest en nog steeds helpen we ons niet!!

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Leidende sjamaan

@Anonymous  als je Facebook hebt dan beste eens via Messenger contact opnemen. Daar is namelijk het webcare team en die kunnen dat naar de juiste dienst sturen. Hier gaan wij ook niet veel kunnen aangezien wij ook gewoon klant zijn en dus ook geen inzage hebben in het systeem. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen