annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onze shops blijven open !

Topic gestart op: 13-11-20 12h46

Antwoorden: 4 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Onze shops blijven open !

Ugh allemaal !

Totem merkt dat er enige verwarring bestaat over het openen van winkels.

Onze Orange-shops blijven open en kunnen je dus verder helpen tijdens de normale openingstijden. De extra hygiënemaatregelen blijven natuurlijk gelden, zo garanderen we jouw en onze veiligheid.


Wil je graag onmiddellijk geholpen worden in onze Orange-shops? Maak dan vooraf een afspraak via deze link.

Moge de geesten je gezond houden,

Totem

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Tommie1
Ervaren verkenner

Tja.... 

De shop is open, maar gewoon ern bestelling aan nemen voor een iphone 12 pro lukt niet terwijl de website aangeeft dat die op voorraad is. 

Ook online bestellen lukt al 2 weken niet. 

patrick2
Wijze
Wijze

@Tommie1  ben je ook naar de shop geweest en gevraagd of ze daar in voorraad zijn ? Of heb je eens gebeld ? 

Online heb ik ook eens gezien maar daar kan ik wel een bestelling plaatsen geen probleem. Enkel de iPhone 12 MAX kan je niet bestellen heb ik gezien die is niet in voorraad. 

Even een rechtzetting : de iPhone 12 pro is inderdaad niet in voorraad. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Tommie1
Ervaren verkenner

Ja, ik ben naar de shop geweest. Eerst mooi een afspraak ingepland en op het juiste uur binnen gestapt. 

Maar ook daar konden ze niks doen. 

Ik had overigens naar 3 verschillende shops proberen te bellen, maar nergens werd de telefoon opgenomen. 

Terwijl ik binnen was kwamen er 2 mensen aan wandelen die niet binnen mochten (terwijl op de site van Orange staat dat een afspraak niet strikt nodig is). Die wouden een iphone 12 Pro Max kopen, en die staat op de site zelfs als "in voorraad", maar ook die konden niet geholpen worden. Ook een preorder of zo was niet mogelijk. 

Ik vind het allemaal wat raar. Het lijkt er op alsof ze niet echt willen verkopen. 

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Totem  ik vond het toch echt geen verwarring. Dit is duidelijk gecommuniceerd door jullie en ik had ook al eens een post gemaakt. Dus voor mij was het duidelijk

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen