Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-07-20 16h55
Antwoorden: 9 antwoorden
Hallo
ik heb al enkele keren het probleem gehad dat de recorder zomaar stopt met een bepaald programma op te nemen en ik meestal dan een aflevering kwijt ben.
Hoe komt dit en kan ik hieraan iets doen?
@Tessavdv ik heb het vermoeden dat je een probleem hebt met de tijd. Daar bedoel ik mee je neemt iets op maar hij neemt niet geheel de opname op. Dus je hebt dan eigenlijk een halve opname die niet klopt met de opname tijd. Maar als dat zo is dan kan dat kloppen want er zit een bug in de tv gids en de tijd. En dat probleem is gekend maar daar dien je voorbeelden van te sturen naar Orange via Messenger of Twitter. Aan de hand van die voorbeelden kunnen ze het verder onderzoeken.
@patrick2 Maar zou ik dan geen gedeeltelijke opnamen moeten zien staan? Of een verkeerde opnamen rond die periode ? Want hij heeft dan totaal niks opgenomen. En daarboven heeft hij dan ook de functie serie opnamen geannuleerd.
@Tessavdv dan zou je inderdaad een gedeelte van je opname moeten zien staan of een deel van een ander programma in die tijd dat klopt. Ik denk dat je schijf kapot is zoals ik al eerder vermelde en het beste is je decoder om te ruilen. Dat is het nadeel van een harde schijf als die kapot gaan is moeilijk te pijlen en te controleren.
@patrick2 ah ok zal eens na gaan bij doorgangen
Ook hier hetzelfde probleem. Vooral de vriendin dan die klaagt.
Home & away niet opgenomen.
doet dat maanden goed en dan opeens stopt die met opnemen.
weer opnieuw programmeren en dan gaat het weer goed.
ik denk eerder dat het te maken heeft met de achterliggende data die de decoder ontvangt om het programma al dan niet op te nemen. Harde schijf is zeker niet vol of iets mis mee.