annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surf extra card in mifi

Topic gestart op: 08-05-20 11h12

Antwoorden: 6 antwoorden

HanneloreDM
Gewaardeerd verkenner

Surf extra card in mifi

Hallo, vandaag extra surf kaart ontvangen en geactiveerd. Steek ik deze in een smartphone dan werkt die zonder problemen. Steek die in een mifi router voor gebruik op mijn laptop krijg ik bericht dat geen dekking is... Als ik dan bel nr de technische dienst, zegt die dat dit niet lukt op een laptop...

waar ga ik de mist in, welke parameters ingeven

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@HanneloreDM  is het een mifi router van een andere provider ? Dan denk ik niet dat je deze gegevens kan aanpassen maar ben er niet geheel zeker van. Kan je ergens bij de instellingen je APN instellingen aanpassen ? Zo ja dan kan je altijd eens de APN instellingen overlopen van je gsm. Op die manier eens zien of het gaat werken want het is gewoon een 4G verbinding die je nodig hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@HanneloreDM 

Op uw screenshot kan ik zien dat er een tab "settings" is. Wat staat daarin? En kan je dat aanpassen?

 

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
HanneloreDM
Gewaardeerd verkenner

Hallo, ik kan van alles aanpassen. 
Maar ik weet niet wat ik waar moet zetten. 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@HanneloreDM  schreef:

Hallo, ik kan van alles aanpassen. 
Maar ik weet niet wat ik waar moet zetten. 


Heb je al eens de tip van @patrick2 gevolgd? Kijk eens in uw foon waarmee het wel werkt naar de settings en vul dan hetzelfde in.

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen