Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-21 08h51
Antwoorden: 13 antwoorden
Gebeurt wel vaaker met alle soorten survey's.
Vaak geven ze een maximum aantal personen aan.
Als er een probleem is met een dienst ofzo ben ik er zeker van dat u daarvoor wel naar de klantendienst kan bellen 🙂
Het markt onderzoek waar je aan deelgenomen hebt is waarschijnlijk van een onafhankelijke firma die deze onderzoeken doet voor Orange of om te kijken hoe Orange verbeterd kan worden. Het zou kunnen natuurlijk dat dit ook rechtstreeks van Orange komt om op die manier achter de meningen te komen maar ik vermoed van niet.
Het onderzoek zal waarschijnlijk niet geheel in het kader hebben gestaan over de tevredenheid van Orange maar over bepaald andere zaken die belangrijk zijn. Met bepaalde vragen en profiel opbouw kunnen hun die meningen bundelen en ja als er genoeg is dan houd het op. Dus ik zou zeggen voor de volgende keer iets sneller reageren zodat je toch je mening er over kan geven.
Euh, Patrick. 😎
Ik apprecieer dat je wil helpen maar ik vind dit eigenlijk niet gepast. Je vermoedens en conclusies zijn nergens op gebaseerd en komen van jouw hoofd zonder enige aanleiding: je mag niet zomaar gaan gissen en dan ook nog eens gaan zeggen dat ik me maar had moeten haasten: het klopt allemaal niet.
Het onderzoek staat volledig in het teken van wat klanten vinden van Orange, hun telecomprovider en wordt rechtstreeks en in opdracht van Orange uitgevoerd. Nogal evident dat ik dus het recht heb om die in te vullen en dat ik mij niet moet haasten als erin vermeld wordt dat dit kan tot 31/07. Gisteren nog de reminder gekregen.
Zie de bijlagen.
Het zijn feiten dat dit gewoonweg niet kan. Dit is niet ok.
Ik heb echt zin om een klacht in te dienen. Helaas is ook dat niet meer te doen blijkbaar.
Zelf krijg ik deze onderzoeken ook wel eens dat is van mijn bank of van de energie leverancier en zo kan ik door gaan. Ik heb er ook bij gezegd dat ik vermoed dat het niet van Orange af komt want zeker ben ik ook niet heb ik ook nooit gezegd dat ik hier zeker van ben.
Weet dat er ook onafhankelijke onderzoeken zijn die buiten je provider of bank of andere leverancier om gaan om op die manier bepaalde service of dienstverleningen te onderzoeken. Als je dus bij één van die onderzoeken een bepaald profiel door geeft kan het zijn dat hun voor die profielen genoeg info hebben of andere gegevens waar ze op zaten / zitten te wachten. Dit heb ik ook al een paar keer gehad dat ik dus niet aan dat onderzoek mee kon en mag doen. Vandaar dan de conclusie had je eerder mee gedaan dan had je ook je mening daarin kunnen geven.
Nu dat dus blijkt dat het onderzoek van Orange zelf af komt voor een bepaald onderzoek vind ik het wel vreemd dat je niet meer je mening kan geven vanwege een profiel wat je opgeeft. Ok kan mij voorstellen dat ze voor bepaalde profielen misschien genoeg informatie hebben maar eigenlijk heb je nooit genoeg informatie of onderzoek over de profielen. Want als jij en ik hetzelfde profiel hebben dan zou ik verwachten dat ze zowel jou als mijn mening belangrijk vinden.