Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-21 08h51
Antwoorden: 13 antwoorden
Nergens, nergens heb ik gezegd dat een klant niet telt.
Alleen dat de impact van 1 klant verwaarloosbaar is.
Een beetje negatieve reclame maken ? Diegene die klant zijn gaan daarvoor niet weg. Hoogstens zullen er een paar geen klant worden. Orange heeft 2.6 miljoen mobiele klanten.
De enquete : er zullen er minstens duizend aan deelnemen. Je impact is dan 1 op 1000.
En als je weet dat er bij enquetes met gemiddelden wordt gewerkt ...
Ik vind je reactie hier en in de vorige thread ver buiten proportie. Je ging je geld wel terug krijgen - alleen ging het (misschien) wat langer duren.
Nog nooit iemand weten aandringen om aan een enquete mee te doen.
Shakespeare had daar een uitdrukking voor : Much Ado About Nothing
Over and out @Leentje1973
"Nergens nergens nergens heb ik gezegd dat": je suggereert het elke keer dat ik alleen niet belangrijk genoeg zal geacht worden. En vorige keer ook al.
Jij mag dat vinden. En dan?
Jij vertoont geen empathie en tikt mensen altijd op de vingers hier, zo betweterig. Elk mens begrijpt dat je lastig wordt na letterlijk 25 telefoons waarin zaken worden verzonnen en als je plots geen enkele toegang meer hebt en dus ook geen geld kan storten omdat alles is afgesloten en je via buren continu moet gaan bellen enz. Beeld je eens in dat men zaken gaat verzinnen, zo onnozel dat dat de vlg medewerker dit zelfs toegeeft dat dat helemaal verzonnen was om af te schepen. Wel, dat hebben ze me herhaaldelijk toegegeven in die 25 gesprekken: verschillende van die medewerkers verzonnen gewoon zaken om af te schepen. Ik word niet graag bewust ZO belogen, echt, daar heb ik zo een hekel aan en dat heeft me idd zeer lastig gemaakt op Orange. Ik kan dat niet ontkennen. Maar het ging dan ook wel echt veel te ver.
En ik had de feedback willen geven en opnieuw kwam het heel "I dont care" over.
Maar bon, als iemand weinig begrip heeft voor zo een menselijke zaken, dan is dat zo. Jij zal waarschijnlijk nooit eens heel boos worden als ze je echt lang gepushed hebben.
Fijne avond. Tot nooit meer waarschijnlijk. 😉
ben benieuwd of Orange hier een antwoord op gaat geven. Laat je ons iets weten of je antwoord krijgt ? Ben er wel benieuwd naar.
Er is al een antwoordje op gekomen idd.