annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Survey Orange: niet elke klant mag mening geven blijkbaar

Topic gestart op: 27-07-21 08h51

Antwoorden: 13 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

Survey Orange: niet elke klant mag mening geven blijkbaar

Ik kreeg de survey van Orange waaraan ik kon deelnemen tot eind juli. Deze zou +/- 12minuten duren om in te vullen. Ik kreeg gisteren een reminder hiervoor, dit kon tot 31/07 ingevuld worden.
 
Ik wou graag mijn mening geven over een paar zaken waarover ik echt niet tevreden was.
 
Maar na amper 1 min parameters invullen over mijzelf (vrouw, leeftijd, burgerlijke status ed) ik kreeg de mededeling dat ze al genoeg meningen hebben van mensen die een profiel zoals ik hebben.
 
Na 1min was de survey al afgelopen: ik heb dus mijn mening als klant gewoon NIET kunnen geven, ik mocht niet meedoen "We hebben al genoeg inzendingen van mensen met een profiel zoals u".
 
Een échte schande.
 
Hoe is dit mógelijk?? Dus mijn mening wordt niet meer gevraagd en mijn ervaring zal dus niet worden meegenomen??
Labels (1)
13 ANTWOORDEN 13
Gregory
Wijze
Wijze

Nergens, nergens heb ik gezegd dat een klant niet telt.

Alleen dat de impact van 1 klant verwaarloosbaar is.

Een beetje negatieve reclame maken ?  Diegene die klant zijn gaan daarvoor niet weg.  Hoogstens zullen er een paar geen klant worden.  Orange heeft 2.6 miljoen mobiele klanten.

De enquete : er zullen er minstens duizend aan deelnemen.  Je impact is dan 1 op 1000.

En als je weet dat er bij enquetes met gemiddelden wordt gewerkt ...

Ik vind je reactie hier en in de vorige thread ver buiten proportie.  Je ging je geld wel terug krijgen - alleen ging het (misschien) wat langer duren.

Nog nooit iemand weten aandringen om aan een enquete mee te doen.

Shakespeare had daar een uitdrukking voor : Much Ado About Nothing

Over and out @Leentje1973 

0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

"Nergens nergens nergens heb ik gezegd dat": je suggereert het elke keer dat ik alleen niet belangrijk genoeg zal geacht worden. En vorige keer ook al.

 

Jij mag dat vinden. En dan?

Jij vertoont geen empathie en tikt mensen altijd op de vingers hier, zo betweterig. Elk mens begrijpt dat je lastig wordt na letterlijk 25 telefoons waarin zaken worden verzonnen en als je plots geen enkele toegang meer hebt en dus ook geen geld kan storten omdat alles is afgesloten en je via buren continu moet gaan bellen enz. Beeld je eens in dat men zaken gaat verzinnen, zo onnozel dat dat de vlg medewerker dit zelfs toegeeft dat dat helemaal verzonnen was om af te schepen. Wel, dat hebben ze me herhaaldelijk toegegeven in die 25 gesprekken: verschillende van die medewerkers verzonnen gewoon zaken om af te schepen. Ik word niet graag bewust ZO belogen, echt, daar heb ik zo een hekel aan en dat heeft me idd zeer lastig gemaakt op Orange. Ik kan dat niet ontkennen. Maar het ging dan ook wel echt veel te ver.

En ik had de feedback willen geven en opnieuw kwam het heel "I dont care" over.

 

Maar bon, als iemand weinig begrip heeft voor zo een menselijke zaken, dan is dat zo. Jij zal waarschijnlijk nooit eens heel boos worden als ze je echt lang gepushed hebben.

 

Fijne avond. Tot nooit meer waarschijnlijk. 😉

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973  

ben benieuwd of Orange hier een antwoord op gaat geven. Laat je ons iets weten of je antwoord krijgt ? Ben er wel benieuwd naar. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leentje1973
Veteraan verkenner

Er is al een antwoordje op gekomen idd. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen