annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Telefoonnummer onbekend

Topic gestart op: 13-11-19 20h31

Antwoorden: 9 antwoorden

Nelleke
Ervaren verkenner

Telefoonnummer onbekend

Weet er toevallig iemand hoe het komt, dat wanneer ik een nummer uit mijn contacten bel, ik krijg dat deze niet bestaat. Maar als mijn man exact dezelfde nummer belt, dit wel lukt? 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Nelleke  ook al eens geprobeerd de gsm uit en aan te zetten? en belangrijker misschien wel is uw nummer niet afgesloten  door een vergeten betaling ? Eventueel eens uw simkaart in de gsm van uw man te doen en dan eens te proberen .

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Nelleke 

Dat is inderdaad zeer vreemd. Misschien enkele vraagjes om de zoekrichting aan te geven:

  • Hebben jullie allebei dezelfde provider?
  • Hebben jullie allebei hetzelfde type abo (prepaid of postpaid)
  • Hebben jullie allebei op exact dezelfde wijze het nummer gevormd? Met of zonder landcode? Beide geprobeerd?
  • Hebben jullie het nummer manueel ingegeven of vanuit de contacten aangeduid? Allebei op dezelfde manier?
  • Hebben jullie al eens aan die persoon gevraagd om naar uw nummer te bellen? Lukt dat? En wat ziet u dan op uw scherm, het nummer of de naam uit uw contacten?
Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


RafaelloBonito
Gewaardeerd verkenner

zijn de nummers wel correct ingegeven? 

Nelleke
Ervaren verkenner

Ik heb dat nummer de laatste weken regelmatig al nodig gehad en het ging altijd goed. Dus het nummer is zeker juist

Leden met de meeste pluimen