Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-10-20 22h42
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben onder tussen al 3 jaar en 8 maanden klant bij orange en ik wil dit graag eens laten weten hoe tevreden ik ben met orange voor mij staat orange boven aan de top omdat ik heel weinig problemen heb met orange en kzou zeggen doe zo door en mogen er nog vele jaren bij komen
Mvg
Axel Malysse
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Even tot aan een orange winkel gaan. Die lossen dat direct op. Heel vriendelijke mensen ook altijd
Dank u , nu ik blijf ook hier actief , mensen helpen waar ik kan 🙂 .
Take care !!!
Groetjes,
bigMODDER
@egra dan zou je terug moeten gaan naar de betreffende winkel. Hun zouden je bestelling in orde moeten maken en een afspraak moeten maken. Maar heb je ooit een installatie afspraak gekregen of wat is er fout gegaan ?
Ik had trio pack besteld en de Gsm abonnementen waren op 4 dagen in orden maar er is tot nu op geen enkele wijze mogelijkheid om antwoord te krijgen of de aansluiting eerst en vooral mogelijk is laat staan een afspraak te krijgen voor installatie
Wel heb ik al een factuur voor mijn 2 gsm's gekregen maar wel aan de volle prijs zonder pack korting, dus duurder als bij mijn vorige provider.
@egra ga terug naar de winkel waar je geweest bent of bel de klantendienst of contacteer het Webcare team via Facebook Messenger of Twitter. Dat moet uitgezocht worden. Ik weet je hebt al eens een bericht gedaan maar gewoon nog eens sturen of bellen. Als ze al niet weten of je aansluitbaar bent dat is wel raar.
@Axel-malysse fijn te lezen een positieve reactie 🙂
Al 10 jaar klant en ook enorm tevreden!!