annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toch nog eens een vraag over de badge

Topic gestart op: 26-04-20 16h00

Antwoorden: 19 antwoorden

Ice_queen
Gewaardeerd verkenner

Toch nog eens een vraag over de badge

OPGELOST

Ik heb al heel wat gelezen en opgezocht, maar kan iemand een concreet antwoord geven... 
Ik ben nu aspirant verkenner. Als ik alle stappen doorloop... gewaardeerde, ervaren, veteraan, leidende... ben ik de volgende rang. Betekent dat dan ook dat ik in de app de badge van genezer bereikt heb? Of begrijp ik dat verkeerd? 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ice_queen 

Om kort te antwoorden; inderdaad, wanneer je alle stappen van Verkenner doorlopen hebt dan word je Genezer en daar hangt automatisch een nieuwe OTY badge aan vast.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ice_queen 

En nadien hetzelfde, doorloop alle tussenrangen van Genezer en je zal Sjamaan worden. Daarmee is dan ook die OTY badge verdiend.

Momenteel is daar de eindhalte van het traject. Of er ooit nog iets bij gaat komen staat in de sterren geschreven.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
patrick2
Wijze
Wijze

@Ice_queen  en @Cdt24801  ik heb mijn badge sjamaan ook nog niet. Maar ik ben ook nog niet lang sjamaan en geen leidende sjamaan dus heb nog wat geduld 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Ik ben op  10 okt 2019 Aspirant sjamaan geworden en heb op 29 okt 2019 mijn OTY Badge "Tribe Sjamaan" gekregen.

Het kan dus redelijk vlot gaan.

Maar inderdaad, soms kan het wel redelijk lang duren ook ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Gij zijt op 12 nov 2019 Aspirant sjamaan geworden. Ge zijt intussen al Veteraan sjamaan. Als ik u was zou ik toch eens berichtje sturen naar het webcare team als gij inderdaad uw OTY badge "Tibe sjamaan" nog niet gekregen hebt.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ah jawel heb die wel zie ik de klantenzone. Ook via de app zie ik dat die toegekend is op 23/11/2019 . Dus heb die al wel heb me vergist met tribe verkenner en tribe scout. Die staan nog altijd op slot al jaren eigenlijk.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Klopt Patrick, ik bevind mij in net dezelfde situatie. Ik heb dat ook gemeld aan het webcare team, erbij gezegd dat het niet dringend is in de huidige situatie, en er is een dossier opgemaakt.

Ik hou u op de hoogte van eventuele evolutie.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen