annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tribe genezer

Topic gestart op: 29-06-20 15h03

Antwoorden: 8 antwoorden

Bo2003
Ervaren verkenner

Tribe genezer

OPGELOST

Hey hoi!

weten jullie hoe ik snel tribe genezer kan worden? 
alvast bedankt voor de tips!

 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Bo2003  het gaat er denk ik niet om hoe snel je iets wordt maar ook om de mensen te helpen eventuele vragen op te lossen. Ook het geven van pluimen telt mee en of je correct en vriendelijk bent en blijft. Topics maken met ideeén en tips & tricks en reageren op andere topics. Al met al dien je heel veel te doen en goed actief te zijn om je in rang hoger te krijgen. Het is iets wat je zelf in de hand hebt daar kunnen wij niks aan veranderen. Maar als je maar ooit eens een vraag komt stellen of je kijkt eens per maand hier eens op de Tribe dan gaat dat erg lang duren voor je in rang stijgt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Anonymous
Niet van toepassing

Hey hey, ik ben nietmeer van Orange, maar ontvang nog altijd e mails, hoe kan ik dat oplossen? 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

In uw profiel hier op Tribe kun je alles afvinken wat je niet meer wenst te ontvangen. Dus zeker de mails.

Dat staat trouwens volledig los van het klant zijn van Orange of niet. Alles is gelinkt aan uw profiel hier op Tribe.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze


@Sanjeyan  schreef:

Geen idee


En op wat heeft dit betrekking? Zoek je ergens aan antwoord op of heb je een of andere vraag?

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Snel zal het niet gaan @Bo2003 Het is voor iedereen hetzelfde traject.

Het helpt om te antwoorden op vragen om de mensen verder te helpen.

Good luck,

Leden met de meeste pluimen