annuler
Affichage des résultats de 
Rechercher plutôt 
Vouliez-vous dire : 

Version anglais

Discussion créée le: 14-08-20 18h07

Réponses: 5 réponses

adishaq
Pisteur expérimenté

Version anglais

Bonjour,

Quand j'essaye d’appeler orange pour parler pour chercher aide, je peux choisir de appuyer sur une touche pour anglais (personne ne parle pas en anglais, ils sont déranges d'essayer leurs parler.... mais c'est un autre sujet).

Sera-t-il possible d'avoir une version anglais de T r i b e?

Comme ça, nous pouvons éviter que l’opérateur nous coupe l'appel. et, les étrangers (qui sont beaucoup en Belgique) pourraient bénéficier de consignes.

Excuse mon niveau de français.

Étiquettes (1)
5 RÉPONSES 5
Frigobox
Pisteur expérimenté

That would be nice indeed.
Maybe not an English version of the whole forum, but just one section would be a great idea.

 
adishaq
Pisteur expérimenté

They just have to add another section in this basic forum format. But, don't super estimate Belgian service providers....

Gregory
Sage
Sage

Well, that is what we have @adishaq 

We’ll have to do with that

0 Compliments
adishaq
Pisteur expérimenté

This it is a typical answer when you don't want to progress or when you are not able to accept a constructive criticism. 

As I mentioned in my previous reply, it is not a surprise for a Belgian service provider...

If there is somebody else who has something really interesting/ smart or, at least funny, to add, this dialogue could continue. Otherwise, please refrain any answers made just in order to get comments for badges race.

0 Compliments
Auteurs les plus complimentés