annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vervelen

Topic gestart op: 15-06-20 15h14

Antwoorden: 41 antwoorden

Bo2003
Ervaren verkenner

Vervelen

Hey hoi

wat doeb jullie allemaal zo deze dagen ? Ik verveel me toch wel een beetje hoor na al die tijd in quarantaine, hopelijk is alles snel gedaan en kan iedereen weer normaal leven!

Labels (1)
41 ANTWOORDEN 41
patrick2
Wijze
Wijze

Dat horen , euh lezen , we graag @TomB .  

We gaan er toch niet van uit een tweede golf want dat zou pas deprie zijn. We houden de moed erin.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

Beste @patrick2 ,

Als ik zie wat er in de Veldstraat allemaal aan het gebeuren is. Zou ik er helemaal niet van verschieten. Massa's volk.  Ik had onlangs zelf nog iemand die tegen mij zei in de shop 'ach meneer, corona is al lang over.' Toen ik hem vroeg om even de handen te ontsmetten aan de ingang. Dit kon ik echt niet begrijpen. 

Misschien ben ik iets te voorzichtig, maar soit, we zien wel wat de toekomst ons geeft. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  ik ben ook voorzichtig hoor. Elke shop die ik in kom en waar gevraagd wordt handen te ontsmetten zal ik dat ook doen zoals ieder ander. Ik zag hoe het hier in de Maastrichterstraat geregeld is in de shop perfect hoor en ja ik hou mij aan die kaartjes die er hangen , handen ontsmetten en zo veel mensen binnen. 

En die massa bijeenkomsten..... ik hoop van niet dat daar iets uit voor komt. 

Voor mij is dat nog lang niet voorbij maar ja ik reageer het zelfde als jou hoor , wie ben ik en te voorzichtig ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Silf
Gewaardeerd verkenner

Hi @Bo2003 ,

Zelf ben ik nieuw hier in deze groep dus ben ik alvast eens aan het rondneuzen hoe dit hier allemaal werkt 🙂

Zelf ben ik een alleenstaande mama die wel haar bezigheid heeft met een 2 jarig zoontje, zelf ben ik ook op zoek naar werk en is idd niet makkelijk om in deze tijd een job te vinden. Ook hier blijf ik positief dat we wel eens een gelukkige dag zullen krijgen met goed nieuws.

Veel succes verder! 

Bo2003
Ervaren verkenner

Spoiler

Hey hoii, gelukkig kan je je een beetje bezig houden met je zoontje! En ook veel succes met het vinden van werk! 🙂

Leden met de meeste pluimen