annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vervelen

Topic gestart op: 15-06-20 15h14

Antwoorden: 41 antwoorden

Bo2003
Ervaren verkenner

Vervelen

Hey hoi

wat doeb jullie allemaal zo deze dagen ? Ik verveel me toch wel een beetje hoor na al die tijd in quarantaine, hopelijk is alles snel gedaan en kan iedereen weer normaal leven!

Labels (1)
41 ANTWOORDEN 41
patrick2
Wijze
Wijze

@Silf welkom op de Tribe ! 

Je kan hier op de Tribe terecht voor aller handen vragen en of ideeën of tips & tricks. Aarzel niet om al eens een kijkje te nemen in de categorieën en de zoekbalk te gebruiken naar een specifieke vraag of tip of idee. Hier ook nog wat extra informatie omtrent de Tribe.

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Alle-informatie-rond-de-badges/td-p/62413

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Topic-opstarten/m-p/60141

https://community.orange.be/t5/Jouw-community/Een-klein-woordje-naar-de-nieuwkomers/td-p/62031

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Silf
Gewaardeerd verkenner

Dank je @patrick2 

Wat ik nog niet gevonden heb, hoe plaats ik zelf een bericht? 😁

Ik kan hier overal antwoorden maar heb nog niet gevonden hoe ik zelf een bericht kan plaatsen 🙂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Silf  heel moeilijk is dat niet hoor. Zal het je uitleggen.

Je kiest een rubriek : 

patrick2_0-1592249467551.png

 Je zal zien als je daar over heen gaat komen er kleine sub menu's waar je op kan klikken. Je kiest dan de juiste categorie om daar je juiste vraag of tip of idee in te zetten. Het voordeel ervan is dat we het sneller op merken als je een vraag of iets post. Staat het in een andere categorie kan ook maar dan wordt het niet zo snel opgemerkt. 

patrick2_1-1592249588323.png

Als je hebt gekozen zie je staan , nieuwe topic starten. Dit is een voorbeeld wat ik er nu bij heb gezet. Maar zo kan ik het je makkelijker laten zien.

Hopelijk lukt het zo anders vraag gerust . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bo2003  ik weet niet of je al mag werken of niet maar bij mij is de firma nog open en nooit gesloten. Kan ook niet want werk in de logistiek transport dus is een nodige sector voor alles draaiende te houden. 

Wat ik gedaan heb is eigenlijk niks ben al 3 maanden thuis wegens ziekte ( dubbele Liesbreuk ). Ben pas geopereerd er voor dus zit in herstel nu. Heb wel vorige maand gewerkt aan 4 uur per dag aangepast werk dus zo ben ik die maand door gekomen, de rest van de maanden was vooral rustig aan doen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 

Ik werk ook in de logistiek en heb al heel veel werk gehad, het stopt niet. Een liesbreuk kan heel lastig zijn. In 2014 ben ik geopereerd aan een breuk maar had jammer genoeg een complicatie  met als gevolg 16 weken thuis.

Alvast een spoedig herstel voor u.

Leden met de meeste pluimen