Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-04-20 15h47
Antwoorden: 3 antwoorden
Waarom krijgen de vaste klanten niet de voordelen die nieuwe klanten krijgen?
Wat voor voordelen had je dan graag gezien? Eerlijk gezegd vind ik dat Orange dat nog zo slecht niet doet.
Om enkele voorbeelden te geven:
- Google chromecast aan verminderde prijs, ook voor bestaande klanten
- Google nest aan verminderde prijs, zowel voor nieuwe als vaste klanten
- regelmatig filmtickets aan een leuke korting afhankelijk van hoe lang je klant bent
- bij het behalen van bepaalde mijlpalen en/of badges kan je steeds een cadeau kiezen. Het ene uiteraard al wat interessanter dan het andere.
- indien er een voordeliger tariefplan is nemen ze vaak zelf contact met je op (reeds 2x bij mij)
Als nieuwe klant krijg je soms inderdaad eens een korting gedurende een bepaalde periode. Maar voor velen van ons mochten ook wij als nieuwe klant hiervan genieten toen wij de overstap maakten.
@Moratbimedje en over welke voordelen heb je het dan ?
Dat is bij de meeste, zoniet alle, providers het geval hoor. Die extraatjes dienen enkel om nieuwe klanten aan te trekken.
En inderdaad, de bestaande klanten blijven dan in de kou. Dat is reeds meermaals aangehaald, maar ik vrees dat ze aan die kant allemaal potdoof zijn ...