annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tariefwijziging met Smartphone

Topic gestart op: 06-04-20 16h05

Antwoorden: 8 antwoorden

Samad
Ervaren verkenner

Tariefwijziging met Smartphone

OPGELOST

Kan ik na een tariefaanpassing naar Go Intense met SmartData na één maand terug naar Go Plus met SmartData? En ik ben daarvoor van Koala Smartphone naar Go Intense SmartData overgeschakeld, en had daarop een korting van 6 maanden>gaat die korting mee naar Go Intense?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @Samad 

Als het een korting via retentie dan kunnen ze dat inderdaad toevoegen. Ik dacht dat het om de online promo ging. Retentie kan alles, topteam. 😅

Groeten,
Shop medewerker
Tom 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@Samad  of je met de nieuwe Go formules iedere maand kan veranderen weet ik niet dat zou je moeten zien. Ik heb ook pas een nieuwe formule genomen had ook een dolfijn maar nu ben ik ook aan het zien. ( maar dit is wel gezegd omdat je een smartphone erbij hebt genomen. Mensen zonder toestel eraan gekoppeld kunnen elke maand wisselen van tarief plan ) . Normaal met de oudere formules kon je een formule hoger maar niet lager tijdens de eerste 12 maanden en of die regel nog telt durf ik niet te zeggen.

Moest je die korting nog lopende hebben dan niet  overschakelen want die korting ben je kwijt. Kortingen zijn niet overdraagbaar naar de nieuwe formules. Dus dan best eerst je korting uitzitten dat je daar nog van profiteert. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Op die vraag zouden we best eens een eenduidig antwoord van Orange moeten krijgen. Want zoals ik het gewoon lees kun je zoveel je wil van formule veranderen, zolang die smart data maar behouden blijft.

En zoals meestal, wanneer iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het meestal ook niet waar. Maar hier kan dus enkel iemand van Orange klaarheid in verschaffen. Misschien @TomB , die zou het als shop medewerker moeten weten ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


TomB
Orange-werknemer

Hallo @Samad @Cdt24801 ,

Klopt inderdaad, je Go Tarief kan je altijd aanpassen (1x per facturatie) maar de data optie moet sowieso wel 24 maand dezelfde blijven aangezien deze de afbetaling van de gsm is. 

Voor de korting van 6 maand kan ik geen antwoord op geven. Deze kortingen van 50% eerste 6 maand kunnen wij niet toekennen in de shops. Dat is enkel online/telesales. Ik denk van wel maar voor de zekerheid eens vragen via messenger/klantendienst.

Let wel op indien je momenteel meerdere nummers hebt en het multiproductvoordeel van toepassing is verlies je deze wel indien je naar Go Plus gaat aangezien dit enkel op Go intense/unlimited is.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Samad
Ervaren verkenner

Hoi Tom, 

Het gaat niet om 6 mnd korting van online of telesales, wel een korting toegekend door dienst Retentie v/d klantendienst. Nu, ik moest nu wachten tot de 1ste factuur na de Tarifchange binnenkomt op mail, indien de korting niet inbegrepen is, inbellen op de klantendienst, daar hebben ze dossiertje v/d korting, die wordt terug geactiveerd voor de resterende maanden en voor het teveel aangerekend bedrag wordt een creditnota opgemaakt. Toch bedankt voor de feedback, Tom, doe zo voort!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen