annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vriendelijkheid klantendienst

Topic gestart op: 03-01-21 14h08

Antwoorden: 8 antwoorden

SteveVG
Gewaardeerd verkenner

Vriendelijkheid klantendienst

OPGELOST

Heeft er nog iemand onbeschofte medewerker aan de lijn gehad bij klantendienst? Belde om een wijziging in mijn abonnement te doen en hij had daar precies geen goesting voor want kreeg als antwoord dat ik dat zelf moest doen via de Orange app. Had dan nog een andere vraag die te lang was voor hem. Was mijn vraag aan het stellen en kreeg 3 keer kort na elkaar "uw vraag - uw vraag - uw vraag" op een indringende manier te horen waarna hij aflegde. Als je zo de mensen op een helpdesk te woord sta, blijf dan thuis. Had dit op de facebook pagina van Orange gezet maar dat halen ze er binnen de minuut af. Daarna teruggebeld en zonder problemen door een andere medewerker geholpen.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@SteveVG  

Als je abonnement nu omzet dat kan is geen enkel probleem. Je kan ook wachten tot het automatisch gaat zoals ik de brief wordt voorgesteld of je kan deze aanpassing zelf al doen als je dat al wenst. 

De Google nest speaker kan je altijd aan de verlaagde prijs krijgen bij je abonnement daar hoef je niet voor te wachten op die omschakeling. Je kan erop wachten tot je het nieuwe abonnement actief hebt gemaakt. Als je online de omschakeling doet dien je even te wachten omdat het moet doorlopen. Je kan ook naar de shop gaan bij jou in de buurt en de omschakeling regelen als ook direct de Google Nest speaker. 

Hopelijk ben je zo geholpen met je vraag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Josette
Wijze
Wijze

@SteveVG  goedenavond van mij krijg je eerst de deze:

TagKerst.jpg

En neen ik heb dat nog nooit aan de hand gehad.

Jammer om dat te lezen.

Ken je zijn naam ik schrijf die altijd op als ik ze niet

versta want dat kan dus wel vraag ik het nog

een keer eer ik iets vraag! 

Mogen wij weten welke je vraag was? 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
SteveVG
Gewaardeerd verkenner

Was mijn abonnementen om aan het zetten naar ander tariefplan omdat ik brief gekregen had van Orange dat dit in februari automatisch zou gebeuren en ik meer kreeg voor een lager bedrag. Daarom wilde ik dit al van januari doen. En had een vraag over de Google Nest smart speaker die je bij een abonnement voor een lagere prijs kunt kopen. Wilde weten of ik deze altijd aan lagere prijs kon kopen of dit enkel kan als ik van abonnement verander zoals nu. Deze vraag is echter nog steeds onbeantwoord.

ambiorix091166
Aspirant verkenner

Dat is het nu juist,  het is de vraag wij je aan de lijn hebt. Maar ik ga je eens iets anders vertellen. Dan zegt men wel dat Orange de goedkoopste leverancier is, en wil ik dit best geloven, als men ook duidelijk zijn woord houd. Ik heb op 17 September mijn opzeg gedaan aan de klantendienst. Ik ben al eens 1 maal bij  Orange weg gegaan daarvoor en op die zelfde manier opgezegd. Nu krijg ik doorlopend betalingen. Eén van meer dan 260, en één van78,,21. Over 2 weken belt er iemand van Orange om te vragen of ik niet klant wil worden. Langs één kant komt

dat goed uit want ik heb toch een kastje met meer dan 10500 zenders, dus ik heb geen tv nodig. nu komt gisteren die betaling in de bus en ik bel naar Orange, en het leukste van de zaak is dat ik toch noch een klant ben. Dus ik zie zogezegd tv bij Orange en Telenet. Normaal heb ik steeds bij de klanten dienst van Belgacom (Proximus en Telenet dat zal 16-18 telefonisch alles opgezegd hebben

0 pluimen
SteveVG
Gewaardeerd verkenner

Doet inderdaad veel wie je aan de lijn hebt, is bij elke dienst. Maar snap niet wat sommigen op zo een dienst doen, behalve loon opstrijken. Zelf verander ik niet snel van leverancier omdat de voordelen te klein zijn voor de rompslomp die dit met zich meebrengt. Overgang van Proximus naar Orange heeft bij mij ook problemen gegeven door het computersysteem van Proximus waar mijn gegevens op verschillende niveaus zaten.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen