annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vriendelijkheid klantendienst

Topic gestart op: 03-01-21 14h08

Antwoorden: 8 antwoorden

SteveVG
Gewaardeerd verkenner

Vriendelijkheid klantendienst

OPGELOST

Heeft er nog iemand onbeschofte medewerker aan de lijn gehad bij klantendienst? Belde om een wijziging in mijn abonnement te doen en hij had daar precies geen goesting voor want kreeg als antwoord dat ik dat zelf moest doen via de Orange app. Had dan nog een andere vraag die te lang was voor hem. Was mijn vraag aan het stellen en kreeg 3 keer kort na elkaar "uw vraag - uw vraag - uw vraag" op een indringende manier te horen waarna hij aflegde. Als je zo de mensen op een helpdesk te woord sta, blijf dan thuis. Had dit op de facebook pagina van Orange gezet maar dat halen ze er binnen de minuut af. Daarna teruggebeld en zonder problemen door een andere medewerker geholpen.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@SteveVG  

Als je abonnement nu omzet dat kan is geen enkel probleem. Je kan ook wachten tot het automatisch gaat zoals ik de brief wordt voorgesteld of je kan deze aanpassing zelf al doen als je dat al wenst. 

De Google nest speaker kan je altijd aan de verlaagde prijs krijgen bij je abonnement daar hoef je niet voor te wachten op die omschakeling. Je kan erop wachten tot je het nieuwe abonnement actief hebt gemaakt. Als je online de omschakeling doet dien je even te wachten omdat het moet doorlopen. Je kan ook naar de shop gaan bij jou in de buurt en de omschakeling regelen als ook direct de Google Nest speaker. 

Hopelijk ben je zo geholpen met je vraag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@SteveVG  

Als je abonnement nu omzet dat kan is geen enkel probleem. Je kan ook wachten tot het automatisch gaat zoals ik de brief wordt voorgesteld of je kan deze aanpassing zelf al doen als je dat al wenst. 

De Google nest speaker kan je altijd aan de verlaagde prijs krijgen bij je abonnement daar hoef je niet voor te wachten op die omschakeling. Je kan erop wachten tot je het nieuwe abonnement actief hebt gemaakt. Als je online de omschakeling doet dien je even te wachten omdat het moet doorlopen. Je kan ook naar de shop gaan bij jou in de buurt en de omschakeling regelen als ook direct de Google Nest speaker. 

Hopelijk ben je zo geholpen met je vraag. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


SteveVG
Gewaardeerd verkenner

Ja dank u.

Kan ik beter eens een Orange shop binnen wandelen. 👍

patrick2
Wijze
Wijze

@SteveVG  

Het is en blijft altijd de vraag wie je aan de lijn krijgt op de helpdesk. Persoonlijk heb ik in al die jaren maar drie of vier keer gebeld en altijd goed geholpen geweest. Normaal gezien verstuur ik via Facebook Messenger en daar wordt ik toch goed geholpen en ook snel geholpen. 

Het neemt niet weg dat de klantendienst / helpdesk beter kan maar daar zal hopelijk dit jaar verandering in komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


SteveVG
Gewaardeerd verkenner

Tja spijtig dat je dit nergens via een tevredenheidsenquête ofzo kunt melden. Nog nooit meegemaakt op deze manier, bij geen enkele klantendienst. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen