Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-03-20 01h28
Antwoorden: 38 antwoorden
@cash is niet fijn dat je technisch werkloos bent maar ja het geeft wel wat aandacht voor andere dingen waar je het normaal te druk voor hebt. Dat is hier thuis hetzelfde overal moet je tijd voor maken maar het lukt niet altijd.
Ja eigenlijk mag ik het niet zeggen maar ben blij dat het te samen valt. Maar verzorg mij zeker wel en kan genieten van het zonnetje. Aankomend weekend heel mooi weer tot 20 graden !
ik vind het net wel fijn technish werkloos te zijn hehehe ben namelijk een beetje huismus,
en idd de zon gaat beginnen schijnen zoals het hoort dus tuin moet in orde zijn
Juist spijtig dat container parken ook dicht zijn he
@cash schreef:
ik vind het net wel fijn technish werkloos te zijn hehehe ben namelijk een beetje huismus,
en idd de zon gaat beginnen schijnen zoals het hoort dus tuin moet in orde zijn
Juist spijtig dat container parken ook dicht zijn he
Die gaan binnenkort weer open 😊
Inderdaad gaan ze terug open, als de mensen niet gelijk een zot er naartoe rennen!
Is vanaf dinsdag 7 april terug open tijdens de normale openingsuren. Er worden maximum 10 voertuigen gelijktijdig in het park toegelaten. Het leveren van afval blijft echter beperkt tot 1 bezoek per 14 kalenderdagen. Dit wordt gecontroleerd aan de hand van de nummerplaat van het voertuig.
Ik weet niet hoe ze dat bij jullie registreren, maar wij hier in Herentals worden we binnengelaten (en dat is niet nieuw, is reeds heel lang zo) door een scan van onze EID. Dus hoeven ze niet nog eens extra de plaat te noteren.