annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Dringend hulp en wat uitleg gevraagd aub

Topic gestart op: 02-12-19 05h19

Antwoorden: 7 antwoorden

kellydebelder
Veteraan verkenner

Dringend hulp en wat uitleg gevraagd aub

OPGELOST
Hulp en tips gevraagd

Hey mede community gebruikers,

Ik ben al regelmatig polls, of tips, of uitleg van mensen aleja, laten we het posts noemen, waar ik onderaan opties  kan gebruiken.

Naamlijk:

Delen

Markeren / goedkeuren als oplossing 

Reageren.

Blijkbaar zou ik ook orange tribe badges kunnen verdienen met zelf iets te posten of wat moet ik doen, zodat anderen ook bij mij de optie hebven om mijn reactie en posts als oplossing te markeren? 

Het zou fijn zijn met alle kennis die ik zelf ondervindt en tevens ook met dank en hulp van andere community leden, dat ik hiervoor toch ook wel met een vadge beloond wordt. 

 

Alvast  met dank 

 

Kelly

Labels (1)
4 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@kellydebelder  als u een idee heeft kan en mag u dat posten , als u op een onderwerp wil reageren kan dat , als u de oplossing heeft op een vraag van iemand zeker doen. U kan kan altijd reageren op een post die is gemaakt , elke kennis die u heeft helpt iemand weer verder. Daar doen wij onze kennis ook nog bij en dan kunnen we zien of het heeft geholpen voor die persoon. Dus reageer zeker en betreft die rang od badge dat komt wel want ik weet welke badge u bedoeld.

Kijk als u veel ideen post krijgt u de rooksein badge , als u veel post  is er babbelaar. Die badges zijn redelijk snel te verdienen door veel te posten en ideeeen naar buiten te brengen om Orange en of de Tribe beter te maken. Kijk maar eens in mijn badges ik heb ze allemaal verdient ( denk ik ) dan weet u wat u kan en mag doen voor zo een badge te krijgen.

@Movieman  soms zit ik er bovenop maar meestal niet hoor maar jullie moeten ook zeker posten he niet vergeten. Want ook jij bent goed bezig nu dus zeker vasthouden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@kellydebelder  ik zie net dat uw post 3 keer aangemaakt is. Dat gaat niet helpen om de badges sneller te krijgen het is alleen vervelender voor de andere tribers. Probeer 1 post te maken met de tip of info of vraag in die post , dan zien wij dat komen en dan kunnen we daar een antwoordt op geven of iets dergelijks. Maar 3 posten over 1 en het zelfde is iets te veel. Dan blijft het goed overzichtelijk namelijk 🙂

Het is als advies bedoeld @kellydebelder  want weet dat je nieuw bent dus het is ook zeker niet erg.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Klopt herlemaal, heb het zelf ook al opgemerkt. Lieve Kelly flikt dat regelmatig. Eigenlijk zouden we aan een moderator moeten vragen om al die dubbele (of driedubbele) posts samen te voegen tot één en dezelfde. Met al de reacties erop verzameld in één thread.

Bij deze eens @Totem mentionen. Wie weet komt er eens reactie ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

NelsonM
Orange-werknemer

@patrick2 

Klopt herlemaal, heb het zelf ook al opgemerkt. Lieve Kelly flikt dat regelmatig. Eigenlijk zouden we aan een moderator moeten vragen om al die dubbele (of driedubbele) posts samen te voegen tot één en dezelfde. Met al de reacties erop verzameld in één thread.

Bij deze eens @Totem mentionen. Wie weet komt er eens reactie ...

Hallo @Cdt24801,

We kunnen posts niet fusioneren :s. Maar jullie lieve tribers kunnen altijd, in jullie antwoorden, naar oudere posts die een nuttige antwoord bevatten verwijzen. Jullie kunnen zelf best de link naar de gekozen post in je test plaatsen door het "hyperlink" knopje te gebruiken.

Groetjes,

Nelson

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
Heidi2
Leidende verkenner

Had ik me ook al afgevraagd ,bedankt voor de uitleg weer iets bijgeleerd 

0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Beep, clean your mess and renew your message, beep

Beep, be simple, stop

patrick2
Wijze
Wijze

@kellydebelder  ik zie net dat uw post 3 keer aangemaakt is. Dat gaat niet helpen om de badges sneller te krijgen het is alleen vervelender voor de andere tribers. Probeer 1 post te maken met de tip of info of vraag in die post , dan zien wij dat komen en dan kunnen we daar een antwoordt op geven of iets dergelijks. Maar 3 posten over 1 en het zelfde is iets te veel. Dan blijft het goed overzichtelijk namelijk 🙂

Het is als advies bedoeld @kellydebelder  want weet dat je nieuw bent dus het is ook zeker niet erg.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Klopt herlemaal, heb het zelf ook al opgemerkt. Lieve Kelly flikt dat regelmatig. Eigenlijk zouden we aan een moderator moeten vragen om al die dubbele (of driedubbele) posts samen te voegen tot één en dezelfde. Met al de reacties erop verzameld in één thread.

Bij deze eens @Totem mentionen. Wie weet komt er eens reactie ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen